MENU

Κ. Κυρανάκης: Τελευταίο καλοκαίρι χωρίς κλιματισμό στα ΜΜΜ – Από 13 Σεπτεμβρίου η 24ωρη λειτουργία του Μετρό κάθε Σάββατο

Στην Γραμμή 2 και 3 του Μετρό από τους 52 συρμούς που είναι σε λειτουργία, οι 32 έχουν κλιματισμό, σύμφωνα με το κυβερνητικό στέλεχος

Την προσωπική του δέσμευση ότι πρόκειται για το τελευταίο καλοκαίρι που τα ΜΜΜ κινούνται χωρίς κλιματισμό, εξέφρασε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης μιλώντας στον ΣΚΑΪ και ανακοινώνοντας παράλληλα πως η 24ωρη λειτουργία του Μετρό κάθε Σάββατο που θα ξεκινήσει στις 13 Σεπτεμβρίου.

Ο ίδιος μάλιστα τόνισε ότι καλό είναι να ζητηθεί ο λόγος για τη δεδομένη συνθήκη από αυτόν τον κάποιο στην Ελλάδα «που είχε τη φαεινή ιδέα να παραγγείλει συρμούς πολλών εκατομμυρίων, χωρίς κλιματισμό», προαναγγέλλοντας μέτρα ανακαίνισης συρμών.

«Θα πάμε σε μέτρα ανακαίνισης συρμών. Δηλαδή θα βγαίνουν απ’ το δίκτυο κάποιοι συρμοί – αυτό μπορεί να επηρεάσει τη συχνότητα, θέλω να είμαι καθαρός. Όταν παίρνεις μια απόφαση και λες “θα βγάλω έναν συρμό για να τον ανακαινίσω”, γιατί πρέπει να πάρεις μια απόφαση και να πεις “χρειάζεται κλιματισμό; Ναι, χρειάζεται”. Πρέπει να το βγάλω απ’ τη λειτουργία, να τον ανακαινίσω, να του αλλάξω και τα μηχανολογικά του και να τον ξαναβάλω. Αυτό λοιπόν θα γίνει. Στον ΗΣΑΠ έχουμε συρμούς απ’ το 1980» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με τα προβλήματα λόγω ζέστης, ο κ. Κυρανάκης είπε ότι κάποια βαγόνια στον ΗΣΑΠ που είναι νεότερα και έχουν κλιματισμό δεν αποδίδουν, γεγονός που οφείλεται στο ότι ο κόσμος ανοίγει τα παράθυρα, δεδομένου ότι οι συρμοί δεν κινούνται υπόγεια. «Στο Μετρό στην Γραμμή 2 και 3 από τους 52 συρμούς που είναι σε λειτουργία, οι 32 έχουν κλιματισμό» διευκρίνισε.

Παράλληλα, πως η 24ωρη λειτουργία του μετρό κάθε Σάββατο που θα ξεκινήσει στις 13 Σεπτεμβρίου.

 Οι δυο φάσεις για το τέλος των τρόλεϊ

Σε συνέχεια των όσων αναλυτικά παρουσίασε το energodromio.gr για τα τρόλεϊ και το μπέρδεμα των αστικών συγκοινωνιών που παραπέμπει σε «Πύργο της Βαβέλ», ο κ. Κυρανάκης σημείωσε ότι το τέλος τους θα δοθεί σε δύο φάσεις με το ξήλωμα καλωδίων και στύλων σε Αθήνα και Πειραιά, πέραν από μεγάλους κεντρικούς δρόμους όπως η Συγγρού, όπου θα πυκνώσουν τα δρομολόγια, καθώς και την αγορά νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα τρόλεϊ.

Σύμφωνα με το energodromio.gr, η ΟΣΥ προχώρησε επαναπροκήρυξη μεγάλου διαγωνισμού για την επισκευή, αντικατάσταση και αναβάθμιση του εναέριου ηλεκτρικού δικτύου των τρόλεϊ, λίγες μόλις ημέρες μετά την ανακοίνωση των προθέσεων της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τη σταδιακή κατάργηση του συγκεκριμένου μέσου μεταφοράς στην πρωτεύουσα.

Σχετικά Άρθρα