MENU

Ν. Ταχιάος: Στο τραπέζι νέος χάρτης επεκτάσεων μετρό και δύο οδικά megaprojects για την αποσυμφόρηση της Αττικής

Ο υφυπουργός Υποδομών παρουσίασε πακέτο παρεμβάσεων για την βελτίωση του κυκλοφοριακού στην πρωτεύουσα

Το νέο πακέτο παρεμβάσεων για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αττική, παρουσίασε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, δίνοντας έμφαση στις επεκτάσεις του μετρό, στην ενίσχυση των δημόσιων συγκοινωνιών και σε δύο μεγάλα οδικά projects που βρίσκονται υπό αξιολόγηση, σε συνέντευξή του στην ERTnews.

Στο μέτωπο του μετρό, ο κ. Ταχιάος ανέφερε ότι οι επόμενες επεκτάσεις θα κινηθούν προς Φάρο Ψυχικού, κατά μήκος της Κηφισίας μέχρι το Μαρούσι και προς την Εθνική Οδό, ενώ για τη Γλυφάδα προετοιμάζεται σχήμα δύο κλάδων: ένας προς Άνω Γλυφάδα και ένας προς το κέντρο, μέσω Ελληνικού. Στόχος είναι η πλήρης κάλυψη μιας περιοχής που αλλάζει ταχύτατα λόγω νέων αναπτυξιακών έργων.

Για τη Γραμμή 4, ο Υφυπουργός προανήγγειλε επικαιροποιημένο χρονοδιάγραμμα, το οποίο θα ανακοινωθεί το επόμενο διάστημα.

Όσον αφορά τη γραμμή 2 προς Ίλιον, σημείωσε ότι το έργο έχει ήδη δημοπρατηθεί και γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ – παρά το περιορισμένο χρηματοδοτικό περιθώριο για έργα μεταφορών. Η επέκταση περιλαμβάνει και τη δημιουργία νέου αμαξοστασίου, κρίσιμου για τη λειτουργία του δικτύου.

Προμήθεια νέων συρμών

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται επίσης στην προμήθεια νέων συρμών, με στενή συνεργασία Υπουργείου, “Ελληνικό Μετρό” και ΣΤΑΣΥ για επιτάχυνση των διαδικασιών. Παράλληλα, προχωρά η αναβάθμιση του στόλου λεωφορείων, ώστε να ενισχυθεί η καθημερινή μετακίνηση.

Στα οδικά έργα, ο κ. Ταχιάος επιβεβαίωσε ότι αξιολογούνται δύο πρότυπες προτάσεις:
υπογειοποίηση της Περιφερειακής Υμηττού προς Καρέα και
σύνδεση Ελευσίνας – Οινόης, ως νέα παράκαμψη των επιβαρυμένων τμημάτων του Κηφισού.

Πρόκειται για έργα υψηλού κόστους και τεχνικής πολυπλοκότητας, που –όπως είπε– απαιτούν χρόνο, καθώς οι σχετικοί φάκελοι δεν έχουν ακόμη ανοιχτεί. Τόνισε επίσης ότι η συνεργασία Περιφέρειας και Δήμων είναι απαραίτητη για τη λήψη άμεσων μέτρων μείωσης της κυκλοφοριακής πίεσης.

Περισσότερες ειδήσεις

ΣΤΑΣΥ: Εκσυγχρονίζει τους χώρους στάθμευσης οχημάτων σε τέσσερις σταθμούς του Μετρό – Προκήρυξε διαγωνισμό 1,4 εκατ. ευρώ

Φρένο στα ηλεκτρικά πατίνια βάζει ο Δήμος Αθηναίων: «Κόφτης» 6 χλμ/ώρα σε πεζόδρομους και αυστηροί κανόνες στάθμευσης

Μικροκινητικότητα, πλήρης δίκτυο μετρό και επαρκείς θέσεις στάθμευσης τα «αντίδοτα» στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας

Σχετικά Άρθρα