Την περικοπή 3.000 θέσεων εργασίας σε υποστηρικτικές λειτουργίες μέσω εθελοντικών απολύσεων εξετάζει η Renault, όπως ανέφερε το γαλλικό ενημερωτικό δελτίο L’ Informe.
Στο πλαίσιο ενός σχεδίου εξοικονόμησης κόστους που ονομάζεται Arrow, η Renault θέλει να μειώσει τον αριθμό του προσωπικού σε υπηρεσίες υποστήριξης, όπως το ανθρώπινο δυναμικό, τα οικονομικά και το μάρκετινγκ, κατά 15%. Οι περικοπές αναμένεται να οδηγήσουν σε περίπου 3.000 απολύσεις στα κεντρικά γραφεία της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Παρίσι και σε άλλες τοποθεσίες παγκοσμίως, σύμφωνα με το Automotive News Europe.
Η Renault επιβεβαίωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο περικοπών κόστους, αλλά σε αυτό το στάδιο δεν έχει στοιχεία να αναφέρει, επειδή δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις.
«Δεδομένων των αβεβαιοτήτων στην αγορά αυτοκινήτων και του εξαιρετικά ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, επιβεβαιώνουμε ότι εξετάζουμε τρόπους για να απλοποιήσουμε τις λειτουργίες μας, να επιταχύνουμε την εκτέλεση και να βελτιστοποιήσουμε τα πάγια κόστη μας», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας. Στο τέλος του 2024 η Renault απασχολούσε 98.636 υπαλλήλους παγκοσμίως, σύμφωνα με το Reuters.
Καθαρές ζημιές 11,13 δισ. ευρώ το πρώτο φετινό εξάμηνο
Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε τον Ιούλιο καθαρές ζημίες 11,13 δισ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο, συμπεριλαμβανομένης μίας απομείωσης αξίας 9,3 δισ. ευρώ στη συνεργαζόμενη Nissan. Εξαιρουμένης της υποτίμησης, τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 460,31 εκατ. ευρώ, λιγότερο από το ένα τρίτο του επιπέδου του προηγούμενου έτους, λόγω της ασθενέστερης αγοράς βαν, του κόστους που σχετίζεται με τα ηλεκτρικά οχήματα και των εμπορικών πιέσεων σε ένα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Το δύσκολο έργο του νέου επικεφαλής της εταιρείας και η αναστάτωση μιας κυβερνοεπίθεσης
Ο νέος επικεφαλής, François Provost -που διορίστηκε τον Ιούλιο μετά την αποχώρηση του Luca de Meo για την Kering, ιδιοκτήτη της Gucci- έχει πολύ δύσκολο έργο μπροστά του, αφού πρέπει να αποκαταστήσει τα περιθώρια κέρδους, να επαναφέρει την πιστοληπτική αξιολόγηση της Renault σε επενδυτική βαθμίδα και να βρει τρόπους για να αντιμετωπίσει η σχετικά μικρή αυτοκινητοβιομηχανία τον αντίκτυπο των αμερικανικών δασμών και τον έντονο ανταγωνισμό από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η είδηση έρχεται μετά την αποκάλυψη ότι ο Γάλλος κατασκευαστής και η αδελφή του μάρκα Dacia ήταν τα τελευταία θύματα κυβερνοεπίθεσης.
Δεδομένα πελατών, συμπεριλαμβανομένων ονομάτων, διευθύνσεων, email, αριθμών τηλεφώνου και αριθμών κυκλοφορίας οχημάτων, ενδεχομένως έχουν κλαπεί από χάκερ. Ως αποτέλεσμα, σε ένα πρόσφατο email που έστειλε στους πελάτες, ο «γίγαντας» της αυτοκινητοβιομηχανίας προειδοποίησε για πιθανό ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing) ή απάτες.
Ωστόσο, διαβεβαιώνουν ότι καμία οικονομική πληροφορία, όπως στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού ή κωδικοί πρόσβασης, δεν παραβιάστηκε.