MENU

Ξεκινά η τελική φάση συντήρησης στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου — Τι πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί από 10/6

Αποκλεισμοί λωρίδων, αλλαγές στη ροή, απαγορεύσεις για ποδηλάτες και πεζούς εντός εργοταξίου

Στην τελική φάση βαριάς συντήρησης για τον νότιο αρμό Τ0 στο Ρίο εισέρχεται η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, ένα από τα σημαντικότερα έργα υποδομής της χώρας. Η τρίτη και τελευταία φάση των έργων ξεκινά την Τρίτη 10 Ιουνίου 2025, σηματοδοτώντας τη συνέχεια μιας μακράς τεχνικά απαιτητικής διαδικασίας που διασφαλίζει τη δομική αρτιότητα και αντισεισμική ανθεκτικότητα της Γέφυρας.

Η συντήρηση θα διαρκέσει περίπου 8 εβδομάδες, με μακράς διάρκειας κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, που περιλαμβάνουν:

  • Αποκλεισμό δεξιάς λωρίδας και Λ.Ε.Α. του ανατολικού κλάδου (κατεύθυνση προς Αντίρριο), από Χ.Θ. 1+670Α έως Χ.Θ. 2+070Α. Η κυκλοφορία θα διεξάγεται από την αριστερή λωρίδα.
  • Αποκλεισμό αριστερής λωρίδας του δυτικού κλάδου (κατεύθυνση προς Ρίο), από Χ.Θ. 2+540Ρ έως Χ.Θ. 1+820Ρ, έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2025. Μετά την ολοκλήρωση, θα επανέλθει η κανονική ροή κυκλοφορίας.

Σημαντική σημείωση: Οι χρόνοι εκτέλεσης των εργασιών ενδέχεται να μεταβληθούν ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες. Σε κάθε περίπτωση, θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών από τη Γέφυρα Α.Ε.

Περιορισμοί για υπερμεγέθη οχήματα και πεζούς – Πρακτικές οδηγίες

Κατά τη διάρκεια των έργων:

  • Απαγορεύεται η διέλευση υπερμεγεθών οχημάτων με ολικό πλάτος άνω των 3,20 μέτρων. Οι μεταφορείς οφείλουν να συμπληρώνουν την ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα της Γέφυρας:
    👉 https://www.gefyra.gr/security/Megala-fortia-Eidika-fortia/
  • Κλείνουν τα πεζοδρόμια, εναλλάξ, για λόγους ασφαλείας. Ένα πεζοδρόμιο θα παραμένει πάντα ανοιχτό για τους πεζούς.
  • Απαγορεύεται ρητά η διέλευση πεζών και μη εξουσιοδοτημένων χρηστών (π.χ. ποδηλάτων) από τις εργοταξιακές ζώνες. Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τον ΚΟΚ, η κυκλοφορία ποδηλάτων στη Γέφυρα απαγορεύεται.
  • Οι οδηγοί καλούνται να συμμορφώνονται με τη σήμανση, να κινούνται με μειωμένη ταχύτητα και να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα σημεία των έργων.

Συνεργασία με τη γερμανική Maurer Söhne – Ποιοτικό έργο με διεθνή τεχνογνωσία

Οι εργασίες θα εκτελεστούν από ειδικευμένο προσωπικό της παραχωρησιούχου εταιρείας, σε συνεργασία με την γερμανική Maurer Söhne, κατασκευάστρια των μεγαλύτερων αρμών συστολοδιαστολής παγκοσμίως. Ο αρμός Τ0 είναι σχεδιασμένος να απορροφά ακόμη και τις μετακινήσεις σε περίπτωση σεισμού, καθιστώντας το έργο στρατηγικής σημασίας για την ασφάλεια των χρηστών.

Με την ολοκλήρωση της 3ης φάσης, κλείνει ένας κύκλος βαριάς τεχνικής συντήρησης που ξεκίνησε από το 2024 με τον αρμό Τ5 στο Αντίρριο. Το έργο αποτελεί μέρος της διαρκούς επένδυσης στην πρόληψη και ασφάλεια, ενισχύοντας τον κρίσιμο ρόλο της Γέφυρας ως σύνδεσμο υποδομής, μεταφορών και οικονομίας στη Δυτική Ελλάδα.

Σχετικά Άρθρα