MENU

Η κλασική συμβουλή που καλά θα κάνετε να αγνοήσετε – Ο CEO του Linkedln εξηγεί

Συμβουλές σε νέου επαγγελματίες και οι ανθρώπινες δεξιότητες που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να παραμελούμε

Οι συμβουλές πάνω σε επαγγελματικά θέματα και στην ιδανική καριέρα δίνουν και παίρνουν στον κόσμο των επιχειρήσεων. Σίγουρα οι περισσότερες είναι καλοπροαίρετες και αποσκοπούν στο όφελος αυτού που τις ακούει, όμως σίγουρα δεν είναι όλες εύστοχες και… φρέσκες.

Σε αυτές στέκεται ο CEO του LinkedIn, Ryan Roslansky, ο οποίος μιλώντας στο CNBC, αποκλείει τη συμβουλή που λέει ότι «πρέπει να έχεις ένα πενταετές σχέδιο». Κατά την άποψη του Roslansky, το να έχεις ένα πενταετές σχέδιο είναι «λίγο ανόητο», όπως ο ίδιος τονίζει: δεδομένου του πόσο γρήγορα αλλάζει η τεχνολογία και ο χώρος εργασίας, δεν είναι ρεαλιστικό να «χαρτογραφήσεις πώς θα είναι τα επόμενα πέντε χρόνια της ζωής σου».

Αντίθετα, ο Roslansky συμβούλεψε τους εργαζόμενους να επικεντρωθούν σε αυτά που θέλουν να μάθουν και σε ποιες εμπειρίες θέλουν να έχουν: «Νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό νοητικό μοντέλο σε αυτό το περιβάλλον», είπε, συμπληρώνοντας: «Αν εστιάσετε σε αυτά τα μικρότερα βήματα, στην απόκτηση εμπειρίας, θα σας ανοίξει μεγάλο μέρος της επαγγελματικής σας πορείας».

Πολλοί πιστεύουν ότι «βγαίνεις από το λύκειο και μετά πηγαίνεις σε ένα συγκεκριμένο κολέγιο. Έπειτα γίνεσαι σύμβουλος και στη συνέχεια παίρνεις MBA, αλλά δεν συμβαίνει καθόλου έτσι για τους περισσότερους ανθρώπους», αναφέρει.

Μόλις εγκαταλείψετε αυτή την ιδέα, «μπορείτε να πάρετε τη δική σας καριέρα στα χέρια σας», είπε. «Κανείς δεν προσπαθεί να το καταλάβει αυτό για εσάς. Πρέπει να το φροντίσεις μόνος σου».

Η συμβουλή του για νέους επαγγελματίες

Ο Roslansky μοιράστηκε επίσης τις καλύτερες συμβουλές του για τους νέους που πλοηγούνται στην καριέρα τους αυτή τη στιγμή.

Η πρώτη του συμβουλή είναι να «μάθετε τα εργαλεία» και να πειραματιστείτε με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην εργασία, είπε στο CNBC. «Προσπαθήστε να καταλάβετε πώς να δημιουργήσετε μια παρουσίαση PowerPoint εκτός συνομιλίας», είπε. «Θα καταλάβετε αμέσως πώς αυτό μπορεί να σας βοηθήσει με ένα καλύτερο μήνυμα μάρκετινγκ», πρόσθεσε.

«Είτε σου αρέσει είτε όχι, είτε ταιριάζει είτε όχι σε αυτό που προσπαθείς να κάνεις, αυτό το νοητικό μοντέλο, όπως, “Θα χρησιμοποιήσω αυτό το εργαλείο και θα το μάθω για να με βοηθήσει να κάνω κάτι“, νομίζω ότι είναι το πιο σημαντικό πράγμα», συνέχισε.

Ποτέ μην παραβλέπετε τις ανθρώπινες δεξιότητες

Ωστόσο, «δεν πρόκειται μόνο για τα εργαλεία και την τεχνολογία», είπε ο Roslansky: δεξιότητες όπως η ενσυναίσθηση, η κρίση και η επικοινωνία εξακολουθούν να είναι «κρίσιμες» στον σύγχρονο χώρο εργασίας.

«Σε έναν κόσμο όπου όλοι είναι κάπως, ξέρετε, επικεντρωμένοι περισσότερο στην τεχνολογία, εάν εργάζεστε πραγματικά σε πολλές από αυτές τις ανθρώπινες δεξιότητες, μπορεί να είναι ένας μεγάλος παράγοντας διαφοροποίησης για εσάς», κατέληξε.

Περισσότερες ειδήσεις

ΗΠΑ: Χάσμα φιλοδοξίας μεταξύ των δυο φύλων στον εργασιακό τομέα

Ψυχολογία: Τρεις μέθοδοι για να ανεβείτε επίπεδο

Προαγωγές: Από τα ψυχρά emails στην καταξίωση

Σχετικά Άρθρα