Τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναδεικνύει ως κορυφαία επιλογή στον κλάδο των υποδομών στην Ελλάδα η νέα έκθεση της ResearchGreece, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή ενίσχυση του επενδυτικού και παραχωρησιακού χαρτοφυλακίου του Ομίλου.
Η ανεξάρτητη εταιρεία αναλύσεων αυξάνει την τιμή-στόχο στα 30,6 ευρώ (από 26,9 ευρώ), εκτίμηση που μεταφράζεται σε περιθώριο ανόδου άνω του 30% από τα τρέχοντα επίπεδα. Είναι η τέταρτη διαδοχική αναβάθμιση για τον Όμιλο, μετά τις αντίστοιχες θετικές εκτιμήσεις από Πειραιώς Securities, Mediobanca και Euroxx, που επίσης τοποθετούν τη μετοχή πάνω από τα 30 ευρώ.
Σύμφωνα με την ανάλυση, η νέα αποτίμηση συνυπολογίζει:
Η μόνη εκκρεμότητα αφορά την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, η οποία αναμένεται να ενεργοποιηθεί σύντομα.
Η ResearchGreece προβλέπει διπλασιασμό της λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) έως το 2028, με κύριους μοχλούς τις παραχωρήσεις της Αττικής και της Εγνατίας Οδού. Εκτιμά ότι οι εν λειτουργία υποδομές μαζί με το Καστέλι αποτιμώνται σε περίπου 21 ευρώ ανά μετοχή, δηλαδή σχεδόν το 90% της συνολικής κεφαλαιοποίησης της εταιρείας.
Η Αττική Οδός αναμένεται να σημειώσει αύξηση κυκλοφορίας 3,5% το 2026, με μέσο ετήσιο EBITDA άνω των 300 εκατ. ευρώ, ενώ η Εγνατία Οδός θα αποφέρει EBITDA 190–475 εκατ. ευρώ, με μέσο περιθώριο 75%.
Το αεροδρόμιο Καστελίου εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί 15–18 εκατ. επιβάτες ετησίως, με EBITDA 100–160 εκατ. ευρώ.
Η συνολική αποτίμηση του Ομίλου διαμορφώνεται στα 3,17 δισ. ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνει έργα όπως ο ΒΟΑΚ, το IRC του Ελληνικού και οι υποδομές διαχείρισης απορριμμάτων και υδάτινων πόρων, αφήνοντας περιθώριο για περαιτέρω αναθεωρήσεις.
Περισσότερες ειδήσεις: