Η τεχνολογική καρδιά της Αθήνας χτύπησε δυνατά σε ειδική εκδήλωση της Admixer Advertising, με αφορμή την επέκτασή της στην ελληνική αγορά ως επίσημος συνεργάτης πωλήσεων των Google Marketing Platform (GMP) και Google Cloud Platform (GCP).
Η εκδήλωση συγκέντρωσε επιχειρηματίες, brands και ειδικούς της ψηφιακής τεχνολογίας, για να συζητήσουν το πώς οι λύσεις της Google δίνουν απαντήσεις στις προκλήσεις ενός συνεχώς μεταβαλλόμενου ψηφιακού περιβάλλοντος.
Η θεματολογία της συνάντησης επικεντρώθηκε στην αξιοποίηση των δεδομένων (data), τον αυτοματισμό (automation) και τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης (AI) για την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Όπως επισημάνθηκε, η Ελλάδα εμφανίζει το υψηλότερο περιθώριο ψηφιακής ανάπτυξης εντός της Ε.Ε., σύμφωνα με τον Δείκτη Ψηφιακής Μακροοικονομίας (Digital Macroeconomic Index).
Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους:
Ο Γιάννης Παυλάκης, CEO της Admixer Advertising Greece, τόνισε ότι η ραγδαία άνοδος του digital αποδεικνύει την ανάγκη για στρατηγική αξιοποίηση των εργαλείων της Google, ώστε οι ελληνικές επιχειρήσεις να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Στην εκδήλωση συμμετείχε και ο Σπύρος Πλέσσας, Programmatic Media Lead της Google, ο οποίος ανέδειξε τη μεταστροφή στην παρακολούθηση περιεχομένου από το κοινό, επισημαίνοντας ότι το YouTube συγκεντρώνει περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια χρήστες άνω των 18 ετών κάθε μήνα στην Ελλάδα.
Η εκδήλωση σηματοδοτεί την έναρξη ενός πιο στενού και στοχευμένου πλάνου συνεργασίας ανάμεσα στην Admixer Advertising, τη Google και την ελληνική ψηφιακή αγορά.
Μέσα στους επόμενους μήνες, η Admixer θα προσφέρει υποστήριξη σε τοπικές επιχειρήσεις μέσω webinars και εκπαιδευτικών δράσεων, με στόχο την ενσωμάτωση των εργαλείων GMP και GCP σε επιχειρησιακό επίπεδο, συμβάλλοντας έτσι στη βιώσιμη ψηφιακή ανάπτυξη της χώρας.