Η Visa παρουσίασε το Visa Intelligent Commerce, ένα νέο μοντέλο που αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να αναβαθμίσει την εμπειρία αγορών και πληρωμών, προσφέροντας εξατομίκευση, ασφάλεια και ευκολία στους καταναλωτές και συνεργάτες της.
Η νέα στρατηγική της Visa υποστηρίζεται από τη συνεργασία με ηγέτες στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης και της τεχνολογίας, όπως οι:
Anthropic, IBM, Microsoft, Mistral AI, OpenAI, Perplexity, Samsung, Stripe και άλλοι.
Η πρωτοβουλία παρουσιάστηκε στην εκδήλωση Global Product Drop της Visa και επιτρέπει σε AI agents να εντοπίζουν προϊόντα, να πραγματοποιούν αγορές και να διαχειρίζονται συναλλαγές με ασφάλεια και εμπιστοσύνη, αξιοποιώντας το δίκτυο πληρωμών της Visa.
Η Visa, με 3,3 τρισεκατομμύρια συναλλαγές την τελευταία 25ετία και 4,8 δισεκατομμύρια κάρτες σε κυκλοφορία, αξιοποιεί την εμπειρία και τις τεχνολογίες της για να μεταφέρει την υποδομή του φυσικού και ψηφιακού εμπορίου στο οικοσύστημα της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Όπως δήλωσε η Bea Larregle, Regional Managing Director, Visa South Europe:
«Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν προστατεύει πλέον μόνο. Τώρα ενδυναμώνει τον καταναλωτή και μετασχηματίζει την εμπειρία του εμπορίου».
Σύμφωνα με τον Νίκο Πετράκη, Country Manager της Visa στην Ελλάδα:
«Οι AI agents θα περιηγούνται, θα επιλέγουν και θα αγοράζουν για λογαριασμό των χρηστών, βασισμένοι στις προτιμήσεις τους. Το νέο πρότυπο στο εμπόριο είναι ήδη εδώ».
Η Visa παρέχει τεχνολογίες προστασίας συναλλαγών, όπως:
Η Visa χτίζει πάνω σε δεκαετίες τεχνογνωσίας και συνεργάζεται με τις κορυφαίες τεχνολογικές εταιρείες για να φέρει το ασφαλές και προσωποποιημένο εμπόριο μέσω AI σε παγκόσμια κλίμακα.
Μάθετε περισσότερα στο visa.com/intelligentcommerce