MENU

BBA Corridor: Προχωρά ο Διάδρομος μεταφορών Βαλτικής – Μαύρης Θάλασσας – Αιγαίου

Τον Δεκέμβριο υπογράφεται Μνημόνιο με Βουλγαρία και Ρουμανία – Στόχος η ενίσχυση ασφάλειας και συνδεσιμότητας

Η πορεία υλοποίησης των έργων που εντάσσονται στον Ευρωπαϊκό Διάδρομο Μεταφορών «Βαλτικής – Μαύρης Θάλασσας – Αιγαίου» (BBA Corridor) βρέθηκε στο επίκεντρο των επαφών του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστου Δήμα, και του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, με τον Ευρωπαίο Συντονιστή του Διαδρόμου στην Ελλάδα, Mario Mauro.

Ο κ. Δήμας υπογράμμισε ότι η Ελλάδα επενδύει ουσιαστικά στη δημιουργία ενός ισχυρού ευρωπαϊκού άξονα μεταφορών που ενισχύει όχι μόνο τη συνδεσιμότητα, αλλά και τη στρατηγική ασφάλεια της περιοχής, ιδιαίτερα μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Ελλάδα – Βουλγαρία – Ρουμανία: Κοινό σχέδιο δράσης για οδικά και σιδηροδρομικά έργα

Ο υπουργός ανακοίνωσε ότι εντός Δεκεμβρίου θα υπογραφεί Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας, Βουλγαρίας και Ρουμανίας, το οποίο θα συνοδεύεται από σχέδιο δράσης με συγκεκριμένα οδικά και σιδηροδρομικά έργα.

Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, παρουσίασε το πλάνο υλοποίησης των σιδηροδρομικών έργων, επισημαίνοντας την ανάγκη αξιοποίησης όλων των διαθέσιμων ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων για την ολοκλήρωση των υποδομών του Διαδρόμου.

Σε σύσκεψη που ακολούθησε με τους γενικούς γραμματείς Υποδομών και Μεταφορών, Δημήτρη Αναγνώπουλο και Στέλιο Σακαρέτσιο, ο κ. Mauro ενημερώθηκε αναλυτικά για τον ρόλο της Ελλάδας στην ολοκλήρωση του BBA Corridor, μέσα από εμβληματικά έργα όπως:

Όπως τόνισε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, ο Διάδρομος Βαλτικής – Μαύρης Θάλασσας – Αιγαίου δεν αποτελεί απλώς ένα σύνολο έργων υποδομής, αλλά ένα στρατηγικό αναπτυξιακό σχέδιο που ενισχύει την ανθεκτικότητα και την ασφάλεια της περιοχής, ενόψει και της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ το 2027.

Περισσότερες ειδήσεις

Χρ. Δήμας για ΔΕΔ-Μ: Η Ελλάδα στο κέντρο των ευρωπαϊκών διαδρόμων μεταφορών

Μεταμορφώνονται οι σιδηροδρομικοί σταθμοί Αθήνας και Θεσσαλονίκης – Σχέδιο ΓΑΙΑΟΣΕ για μετατροπή τους σε κέντρα πολιτισμού και οικονομικής δραστηριότητας

Σε λειτουργικά συστήματα ασφαλείας στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη εντός του 2026 στοχεύει το ΥΠΟΜΕ

Σχετικά Άρθρα