Ως την τελευταία χρονιά που η συντήρηση στους σιδηροδρόμους θα λειτουργεί με μπαλώματα χαρακτήρισε το 2025 ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωσταντίνος Κυρανάκης, δεσμευόμενος ότι από το 2026 και μετά «θα πάμε σε μακροχρόνιες συμβάσεις συντήρησης με το σωστό τρόπο σε υπερδεκαετή ορίζοντα».
Σε σχετική συζήτηση που διοργάνωσε το Υπερταμείο στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ, ο ίδιος υπογράμμισε πως έχει ολοκληρωθεί πριν από το συμβατικό της χρόνο η εγκατάσταση του «ΑTCS on board» του συστήματος αυτόματης πέδησης των τρένων, ενώ και μέσω του brain game.οse.gr δημιουργήθηκε το νέο μας πλαίσιο που επιτρέπει το brain gain στελεχών για να έλθουν να στελεχώσουν τον νέο ΟΣΕ.
Όπως πρόσθεσε, «ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και το τροχαίο υλικό έχουν ενωθεί σε μία νέα σύγχρονη εταιρεία» κι ο νέος σιδηρόδρομος έχει σχεδιασθεί «με το σκεπτικό να ξεφύγει από τις αγκυλώσεις του δημοσίου και να κινηθεί πιο γρήγορα η προηγούμενες καταστάσεις» κι όσον αφορά τη διαχείριση της ακίνητης περιουσίας του, «ήλθε η στιγμή για να αξιοποιηθεί το Θριάσιο, το στρατόπεδο Γκόνου, μία σειρά από ακίνητα, τα οποία μπορούν να φέρουν εκατομμύρια ευρώ για το για το ελληνικό κράτος τον Έλληνα φορολογούμενο που δεν μπορεί να βλέπει άλλο αυτή την κατάσταση».