MENU

Την Άνοιξη του 2026 ξεκινά η κατασκευή του Δυτικού Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Θεσσαλονίκης

Μέχρι τον Οκτώβριο του 2025 η προκήρυξη του διαγωνισμού

Συγκεκριμένο σχεδιασμό και σαφή χρονοδιαγράμματα για τη γρήγορη υλοποίηση του Δυτικού Προστιακού Σιδηρόδρομου της Θεσσαλονίκης, παρουσίασε ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κ. Κυρανάκης, στους εκπροσώπους της Αυτοδιοίκησης και τοπικών φορέων που μετείχαν στην ευρεία σύσκεψη η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα, με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, Κ. Γιουτίκα.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών,, αφού άκουσε τις θέσεις και τις προτάσεις των συμμετεχόντων στη σύσκεψη, ανακοίνωσε ότι ο διαγωνισμός του έργου θα προκηρυχθεί μέχρι τον Οκτώβριο και εκτίμησε ότι είναι δυνατόν οι εργασίες κατασκευής να ξεκινήσουν την Άνοιξη του 2026.

Παράλληλα, δεσμεύτηκε για την συγκοινωνιακή σύνδεση του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ), ενώ δήλωσε θετικός στην επέκταση της υφιστάμενης χάραξης του Δυτικού Προαστιακού με δύο νέες στάσεις στη Γέφυρα και τον Άγιο Αθανάσιο (Δ. Χαλκηδόνος).

Ο σχεδιασμός

Σύμφωνα με την υπάρχουσα σχεδίαση ο Δυτικός Προαστιακός της Θεσσαλονίκης, ξεκινά από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, συνεχίζει προς Μενεμένη, οδό Επτανήσου και Κορδελιό και στη συνέχεια αναπτύσσεται σε δύο κλάδους. Ο πρώτος καταλήγει στη Σίνδο, σε ελάχιστη απόσταση από το ΔΙΠΑΕ και τη νότια είσοδο της ΒΙΠΕΘ. Ο δεύτερος κλάδος κατευθύνεται προς την Αγχίαλο και τη βόρεια είσοδο της ΒΙΠΕΘ.

Όπως συμφωνήθηκε στη σημερινή σύσκεψη στην Αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης, η σύνδεση του ΔΙΠΑΕ με το Δυτικό Προαστιακό θα γίνεται με λεωφορεία, που σε μόλις 7 λεπτά θα μεταφέρουν φοιτητές και εργαζόμενους από και προς τις εγκαταστάσεις του πανεπιστημιακού ιδρύματος.

Σχετικά Άρθρα