MENU

Τις προσεχείς εβδομάδες η ψήφιση του νομοσχεδίου για την ανασυγκρότηση του ΟΣΕ

Μέχρι το 2026 ο σιδηρόδρομος αλλάζει πρόσωπο, σύμφωνα με τον κ. Κυρανάκη

Η ένταξη περισσότερων τρένων στις γραμμές με ασφαλείς και εκσυγχρονισμένες υποδομές αποτελούν το στρατηγικό στόχο του ΥΠΟΜΕ για την ανάταξη του σιδηροδρόμου, επεσήμανε μεταξύ άλλων ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης από το βήμα της ημερίδας που διοργανώνει σήμερα στη Θεσσαλονίκη η voria.gr, γνωστοποιώντας ότι το νομοσχέδιο για την ανασυγκρότηση του ΟΣΕ αναμένεται να ψηφιστεί εντός των αμέσως επόμενων εβδομάδων

Μιλώντας για το νέο σιδηροδρομικό πλαίσιο, επισήμανε ότι η ψήφισή του από τη Βουλή θα ανοίξει το δρόμο για την προσέλκυση στελεχών από την αγορά, την ψηφιοποίηση των λειτουργιών και την ασφάλεια των μεταφορών. Μέχρι το 2026, όπως τόνισε, «η χώρα μας θα έχει στείλει το μήνυμα ότι μπορεί να υποστηρίξει μεγαλύτερους όγκους μεταφοράς ανθρώπων και εμπορευμάτων».

Κατά την τοποθέτησή του ο ίδιος γνωστοποίησε την επικείμενη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας railway.gov.gr, που θα επιτρέπει real-time παρακολούθηση των δρομολογίων με ακρίβεια εκατοστών – εργαλείο κρίσιμο για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του συστήματος.

Για το Flyover, επιβεβαίωσε ότι οι εργασίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς και το έργο θα παραδοθεί για χρήση εντός της κυβερνητικής θητείας, ενώ όσον αφορά τις αστικές συγκοινωνίες, τόνισε ότι η Θεσσαλονίκη έχει πλέον μετρό. Ο ίδιος ζήτησε «συγγνώμη» για την πρόσφατη διακοπή λειτουργίας λόγω τεχνικού προβλήματος στο μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ αναφερόμενος στον ΟΑΣΘ, προανήγγειλε περαιτέρω επέκταση και ανανέωση του στόλου του έως το 2027.

«Θέλουμε να κάνουμε εξαγγελίες από τη Θεσσαλονίκη με πανελλαδικό ενδιαφέρον. Οι ρίζες μας είναι στη Βόρεια Ελλάδα και σε αυτήν χτίζεται το μέλλον της ανάπτυξης», τόνισε.

Σχετικά Άρθρα