Στις αρχές του επόμενου έτους αναμένεται η επιλογή του αναδόχου για τη μεγάλη επέκταση του κύριου αεροσταθμού στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, σε συνέχεια του μεγάλου πλάνου επέκτασης του αεροδρομίου προκειμένου να αυξήσει τη χωρητικότητά του νωρίτερα του προγραμματισμένου, στα 40 εκατομμύρια επιβατών ετησίως. Ήδη φέτος, η επιβατική κίνηση αναμένεται να φτάσει περίπου τα 33,8 εκατ. επιβάτες από τα 31,9 εκατ. του 2024, σε συνέχεια των ρεκόρ των τελευταίων ετών.
Σύμφωνα με τη νεότερη ενημέρωση από την εταιρεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, σε αυτή τη φάση, συνεχίζεται η διεθνής διαγωνιστική διαδικασία για την επέκταση του κύριου αεροσταθμού (Main Terminal Building – MTB), η οποία υλοποιείται με την προσέγγιση της Πρώιμης Συμμετοχής Εργολάβου (Early Contractor Involvement – ECI), «επιτρέποντας στον ΔΑΑ να διασφαλίσει έγκαιρη ανατροφοδότηση από εργολάβους για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό και εκτέλεση του έργου», όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά. Η διαδικασία, στην οποία έχουν ανταποκριθεί όλοι οι μεγάλοι των κατασκευών (ΤΕΡΝΑ – Redex που «τρέχουν» και το έτερο έργο της κατασκευής του νέου parking, Aktor και METKA – Άβαξ) εξελίσσεται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και η επιλογή του προτιμητέου αναδόχου αναμένεται στις αρχές του 2026 για το έργο του 1,1 δισ. ευρώ.
Την ίδια στιγμή, οι εργασίες κατασκευής του πολυώροφου χώρου στάθμευσης οχημάτων και του νέου βορειοδυτικού χώρου στάθμευσης Αεροσκαφών ξεκίνησαν τον Ιούλιο του 2025 με τα δύο έργα να προχωρούν επίσης βάσει χρονοδιαγράμματος. Ο πολυώροφος χώρος στάθμευσης οχημάτων θα έχει δυναμικότητα περίπου 3.365 θέσεων και θα κατασκευαστεί στον υφιστάμενο χώρο στάθμευσης P1. Επιπλέον, ο νέος χώρος στάθμευσης αεροσκαφών στο βορειοδυτικό τμήμα του αεροδρομίου, θα παρέχει 32 απομακρυσμένες θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών τύπου Code C, καθώς και ένα σταθμό εξυπηρέτησης της περιοχής στάθμευσης αεροσκαφών, τροχοδρόμους και νέες γέφυρες για τα οχήματα εξυπηρέτησης. Η ολοκλήρωση των δύο αυτών έργων αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο του 2027.
Νέος επικεφαλής στην εταιρία του αεροδρομίου
O ΔΑΑ, ανακοίνωσε εχθές (3/11) τα αποτελέσματα του εννεαμήνου σύμφωνα με τα οποία:
Χθες ο ΔΑΑ ανακοίνωσε και τη διαδοχή του διευθύνοντος συμβούλου Γιάννη Παράσχη: Μετά από μια θητεία 19 ετών στο τιμόνι του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και 30 χρόνια συνολικά στον ΔΑΑ, ο κ. Γιάννης Παράσχης αποφάσισε να ολοκληρώσει αυτόν τον επαγγελματικό κύκλο στις 31 Ιανουαρίου 2026 σε συνέχεια της λήξης της σύμβασής του. Νέος CEO αναλαμβάνει ο κ. Γιώργος Καλλιμασιάς, Γενικός Διευθυντής Στρατηγικής της εταιρείας, με ισχύ από την 1 Φεβρουαρίου 2026. Ο κ. Καλλιμασιάς έχει διατελέσει υπεύθυνος για μεγάλα στρατηγικά έργα, συμπεριλαμβανομένης της 20ετούς παράτασης της περιόδου παραχώρησης της Εταιρείας Αεροδρομίου και της εισαγωγής του ΔΑΑ στο Χρηματιστήριο Αθηνών.