MENU

Κων. Κυρανάκης: Την επόμενη εβδομάδα η προκήρυξη για τους 300 νέους οδηγούς – Στόχος μας η τεράστια ανανέωση του στόλου

Ο Αναπληρωτής Υπουργός ανέλυσε τον σχεδιασμό του ΥΠΟΜΕ για τα λεωφορεία και τα υπόλοιπα ΜΜΜ

Την πρόσληψη 300 οδηγών από την ΟΣΥ εντός του 2026 και την ενίσχυση του στόλου με περισσότερα λεωφορεία και δρομολόγια προανήγγειλε ο Αναπληρωτής Υπουργών Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας σήμερα (13/11) στα Παραπολιτικά 90,1.

Ο κ. Κυρανάκης ξεκαθάρισε ότι από το 2026 θα αυξηθούν οι έλεγχοι στις λεωφορειολωρίδες, με απώτερο στόχο τα λεωφορεία να κινούνται ταχύτερα και να φθάνουν πιο γρήγορα στις στάσεις, για τις οποίες ανακοίνωσε επίσης παρεμβάσεις, ώστε η αναμονή του επιβάτη να γίνει καλύτερη.

«Στόχος μας είναι η τεράστια ανανέωση του στόλου των λεωφορείων» τόνισε και υπενθύμισε ότι «περιμένουμε 125 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία στις αρχές του έτους». Παράλληλα, ανέφερε πως «κανένα λεωφορείο δεν θα είναι χωρίς κλιματισμό».

«Εφόσον ένας δήμος δεν συντηρεί επαρκώς το στέγαστρο, θα γίνεται μια όχληση και μετά από ένα διάστημα θα περνά στην αρμοδιότητα του ΟΑΣΑ»

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εστίασε στον «παραλογισμό», που υπάρχει, αναφορικά με τη συντήρηση των στάσεων, όπου «έχουμε σε λίγα τετραγωνικά πολλούς αρμόδιους φορείς». Προς αυτήν την κατεύθυνση, «περνάμε μια διάταξη που λέει ότι εφόσον ένας δήμος δεν συντηρεί επαρκώς το στέγαστρο, θα γίνεται μια όχληση και μετά από ένα διάστημα θα περνά στην αρμοδιότητα του ΟΑΣΑ». Και ξεκαθάρισε: «Αν ένας δήμος ξέρει πως έχει μια πολυπληθή στάση και δεν έχει στέγαστρο, θα του λέμε ή θα βάλεις στέγαστρο ή η αρμοδιότητα περνάει σε εμάς».

Επιδότηση επαγγελματικού διπλώματος και αυξήσεις στους παλιούς οδηγούς

Απαντώντας σε ερώτηση ακροατή για τη συχνότητα των λεωφορείων, ο κ. Κυρανάκης εκτίμησε ότι τα παλαιά λεωφορεία, που παθαίνουν συχνά βλάβες, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στις καθυστερήσεις. «Θα δοθεί έμφαση στη συχνότητα» τόνισε και εξήγησε: «Στις πιο δημοφιλείς γραμμές θα πέσει το βάρος. Την επόμενη εβδομάδα βγαίνει μια προκήρυξη για 300 νέους οδηγούς. Ακόμη και αυτοί που δεν έχουν δίπλωμα επαγγελματικό, θα τους το επιδοτούμε εμείς, με την προϋπόθεση να μείνουν 5 χρόνια στην υπηρεσία». Επιπλέον, προανήγγειλε ότι με τη νέα συλλογική σύμβαση οι παλιοί οδηγοί θα δουν αυξήσεις στον μισθό τους.

Στόχος το Μετρό να περνάει ανά τρία και κάτι λεπτά από τη γραμμή 3 – Αναμένονται οκτώ νέοι συρμοί

Για τη συχνότητα του μετρό, τον συνωστισμό και τα αραιά δρομολόγια, που ταλαιπωρούν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες, ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δεσμεύτηκε: «Στη γραμμή 3 που έχουμε τη μεγαλύτερη πίεση, στόχος μας είναι το 2026 να περνάει το Μετρό περίπου ανά τρία και κάτι λεπτά» και επίσης, προχώρησε στην ανακοίνωση πως το ίδιο διάστημα αναμένονται οκτώ νέοι συρμοί. Τέλος, ο κ. Κυρανάκης έκλεισε την όποια συζήτηση για πιθανή αύξηση του κομίστρου.

Περισσότερες ειδήσεις

Κων. Κυρανάκης: Στόχος 1.500 σύγχρονα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη έως το 2027

Λιγότερα δρομολόγια, αλλά περισσότεροι επιβάτες στα δημόσια μέσα μεταφορών στην Αθήνα

Κυκλοφοριακή ασφυξία απειλεί την Αττική – Λύση η ανάπτυξη των ΜΜΜ και ο «έξυπνος» επανασχεδιασμός των μετακινήσεων

Σχετικά Άρθρα