Στους 34 εκατ. επιβάτες από 31,9 εκατ. το 2024, εκτιμάται ότι θα ανέλθει τελικά για το 2025 η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας, το οποίο βρίσκεται σε φάση υλοποίησης του μεγάλου προγράμματος επέκτασης των υποδομών του. Μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται, μάλιστα, η ανάδειξη αναδόχου για το βασικό σκέλος του έργου, που αφορά την επέκταση του κύριου τερματικού σταθμού, προϋπολογισμού άνω του 1 δισ. ευρώ.
Τα στοιχεία παρουσίασε η διοίκηση του ΔΑΑ, με τον απερχόμενο διευθύνοντα σύμβουλο κ. Γιάννη Παράσχη να κάνει λόγο για μια ιδιαίτερα θετική χρονιά, αποτέλεσμα τόσο της συνολικά καλής πορείας της χώρας μετά την πανδημία όσο και της αυξημένης ταξιδιωτικής κινητικότητας των Ελλήνων.
Ο κ. Παράσχης χαρακτήρισε τη μετάβαση στη νέα διοικητική εποχή «φυσική συνέχεια», επισημαίνοντας ότι ο νέος CEO Γιώργος Καλλιμασιάς προέρχεται από την ίδια την ηγετική ομάδα του αεροδρομίου και αποτελεί επιλογή των μετόχων με έμφαση στην υλοποίηση έργων και στα στρατηγικά ζητήματα, όπως η επέκταση της παραχώρησης, η εισαγωγή στο Χρηματιστήριο και η περιβαλλοντική δέσμευση του ΔΑΑ. Ο ίδιος θα παραμείνει με συμβουλευτικό ρόλο.
Από την πλευρά του, ο κ. Καλλιμασιάς σημείωσε ότι παραλαμβάνει έναν οργανισμό σε υψηλό επίπεδο αριστείας, με βασική πρόκληση την επέκταση των εγκαταστάσεων. Ήδη έχει ανατεθεί το έργο του νέου χώρου στάθμευσης, ενώ η επέκταση του κεντρικού τερματικού σταθμού, προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ, έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2032, με σταδιακή παράδοση των νέων υποδομών. Παρά την προσωρινή ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό, στόχος είναι ένα πλήρως αναβαθμισμένο και λειτουργικά άρτιο αεροδρόμιο.
Περισσότερες ειδήσεις