MENU

Πωλήσεις αυτοκινήτων: Σταθερά κυρίαρχη στον ευρωπαϊκό χώρο η Volkswagen – Έρχεται με… χίλια η Skoda

Στο... βάθρο και οι δυο εταιρείες για το διάστημα Ιανουαρίου–Ιουλίου 2025, όπως μαρτυρούν στοιχεία της ACEA

Σε σταθερά ανοδική πορεία βρίσκονται τόσο η Volkwagen, όσο και η Skoda, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της ACEA, στο διάστημα Ιανουαρίου–Ιουλίου 2025.

Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παραμένει η πρώτη μάρκα στην Ευρώπη, διατηρώντας για περισσότερα από 20 συναπτά χρόνια την κορυφαία θέση στις πωλήσεις, καταγράφοντας για το επτάμηνο του 2025 872.817 ταξινομήσεις (άνοδος +5,7% σε σχέση με το 2024, και μερίδιο αγοράς 11,3%) και αφήνοντας σε μεγάλη απόσταση τον ανταγωνισμό.

Την ίδια στιγμή, η Skoda κατέγραψε 490.531 ταξινομήσεις, με αύξηση +11,3% και μερίδιο αγοράς 6,4%, κατακτώντας την 3η θέση πωλήσεων στην Ευρώπη. Με αυτή την επίδοση, η μάρκα ξεπερνά σταθερά παραδοσιακούς premium ανταγωνιστές και οδεύει ολοταχώς προς τη 2η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη. Η ανοδική της πορεία επιβεβαιώνει την απήχηση στο κοινό και την επιτυχία μιας στρατηγικής που συνδυάζει προσιτή πολυτέλεια με τεχνολογική υπεροχή.

Η επιτυχία των δύο μαρκών του Volkswagen Group στηρίζεται σε μια πληρέστατη γκάμα SUV, που ανταποκρίνεται σε κάθε προφίλ πελάτη:

  • Volkswagen: από το κομψό Taigo και το ευέλικτο T-Cross, έως το best-seller T-Roc, που διατίθεται άμεσα στη νέα, πλήρως εξοπλισμένη έκδοση Dream, και τα ολοκαίνουργια Tiguan και Tyron, τα οποία θέτουν νέα πρότυπα σε τεχνολογία και άνεση.
  • Skoda: από το compact Kamiq, το πολυδιάστατο Karoq και το ευρύχωρο Kodiaq, έως το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Elroq και το καταξιωμένο Enyaq, που σηματοδοτούν τα επόμενα βήματα της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση.

Συνδυασμός εμπορικής επιτυχίας και τεχνολογικής καινοτομίας

Πέρα από την πλούσια γκάμα μοντέλων, η Volkswagen και η Skoda ξεχωρίζουν γιατί προσφέρουν πολύ περισσότερα από ένα μέσο μετακίνησης. Οι καμπίνες τους έχουν εξελιχθεί σε ψηφιακά περιβάλλοντα εμπειριών: με σύγχρονα infotainment, κορυφαία συστήματα ήχου και ambient φωτισμό, κάθε διαδρομή γίνεται μια εμπειρία που συνδυάζει τεχνολογία, ασφάλεια και lifestyle. Στην περίπτωση της Volkswagen, η εμπειρία αυτή εμπλουτίζεται με καινοτόμες εφαρμογές όπως τα AirConsole games, που μετατρέπουν το αυτοκίνητο σε χώρο διασκέδασης και κοινωνικότητας.

Η δυναμική του Volkswagen Group αποτυπώνεται επίσης στην ηλεκτροκίνηση. Στο πρώτο εξάμηνο του 2025, οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) αυξήθηκαν κατά 47% παγκοσμίως και κατά 89% στην Ευρώπη, ενώ οι παραγγελίες BEV στη Δυτική Ευρώπη εκτοξεύθηκαν κατά 62%. Με αυτές τις επιδόσεις, το Group εδραιώνει την πρωτοκαθεδρία του όχι μόνο στο σήμερα, αλλά και στο αύριο της αυτοκίνησης, αναδεικνύοντας τη στρατηγική του δέσμευση για βιώσιμη κινητικότητα.

Η Volkswagen και η Skoda συνδυάζουν την εμπορική επιτυχία με την τεχνολογική καινοτομία, την κορυφαία ποιότητα και την προσήλωση στην ασφάλεια. Παράλληλα, ενσωματώνουν στοιχεία που κάνουν το αυτοκίνητο μέρος του σύγχρονου τρόπου ζωής, από τον εργονομικό σχεδιασμό έως τη συνδεσιμότητα και τις premium επιλογές εξοπλισμού. Έτσι, η Volkswagen διαμορφώνει τη θέση της ως love brand στην Ευρώπη και την Ελλάδα, ενώ η Skoda υπόσχεται περιπέτεια σε κάθε στιγμή.

Με τη Volkswagen να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία στην Ευρώπη και τη Skoda να έχει ήδη κατακτήσει την 3η θέση, κινούμενη δυναμικά προς τη 2η, το Volkswagen Group επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά τη θέση του ως ηγέτης της ευρωπαϊκής αγοράς στο πρώτο εξάμηνο του 2025. Πρόκειται για μια επιτυχία που αποτυπώνει τη σταθερότητα, την προσαρμοστικότητα και το όραμα του Ομίλου Volkswagen σε μια εποχή βαθιών αλλαγών για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Σχετικά Άρθρα