MENU

ΑΑΔΕ: Έρχεται το νέο ΚΕΦ – Έργο 26,8 εκατ. που αλλάζει την εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων

Τεχνητή νοημοσύνη και Omni Channel στην υπηρεσία του πολίτη

Ένα ακόμη σημαντικό έργο ψηφιακού μετασχηματισμού για τη δημόσια διοίκηση και συγκεκριμένα για την ΑΑΔΕ μπαίνει στην τελική ευθεία: η σύμβαση για τη δημιουργία του νέου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) υπογράφηκε, σηματοδοτώντας ένα μεγάλο βήμα στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησης για πολίτες και επιχειρήσεις

Το έργο έχει προϋπολογισμό 26.860.800 ευρώ και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0». Υλοποιείται από την ένωση εταιρειών «CHOOSE – COSMOTE E-VALUE – EY» και αναμένεται να τεθεί σε παραγωγική λειτουργία εντός του επόμενου τριμήνου.

Ψηφιακή μετάβαση με τον φορολογούμενο στο επίκεντρο

Το νέο ΚΕΦ φέρνει την τεχνολογία στην υπηρεσία της εξυπηρέτησης με δύο βασικούς άξονες:

  • Ενιαίο Πολυκαναλικό Σύστημα Εξυπηρέτησης (Omni Channel): Ένα σύγχρονο Contact Center που ενοποιεί και διαχειρίζεται όλα τα αιτήματα των πολιτών, ανεξαρτήτως αν προέρχονται από τηλεφωνική, ψηφιακή ή φυσική επικοινωνία.
  • Ψηφιακός Βοηθός & Αυτοματοποίηση Διαδικασιών: Ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης για προσωποποιημένη, ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, μέσω αυτοματοποιημένων επιχειρησιακών λειτουργιών.

Το έργο ενισχύει την ψηφιακή ταυτότητα της ΑΑΔΕ, διευκολύνοντας τις συναλλαγές των πολιτών και επιχειρήσεων με το κράτος και ενδυναμώνοντας τη σχέση εμπιστοσύνης με τους φορολογούμενους.

Δέσμευση για σύγχρονες και φιλικές υπηρεσίες

Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης, ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, υπογράμμισε πως η υπηρεσία περνά σε μια νέα εποχή διαδραστικότητας και αμεσότητας.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά:

«Επενδύουμε σε σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία για να προσφέρουμε άμεση, φιλική και εξατομικευμένη επικοινωνία. Επιβεβαιώνουμε τη σταθερή μας δέσμευση για διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών, πάντα με επίκεντρο τον φορολογούμενο».

Σχετικά Άρθρα