Την παρουσίαση της νέας ψηφιακής πλατφόρμας για καταγγελίες στον ΟΑΣΑ, report.oasa.gr, πραγματοποίησε ο αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Μέσω της πλατφόρμας, οι πολίτες μπορούν να καταγράφουν και να υποβάλλουν γρήγορα και αξιόπιστα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά τη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών και να υποβάλλουν καταγγελία για λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικό και τραμ για μια σειρά θεμάτων, όπως η κατάσταση του οχήματος, η συμπεριφορά του υπαλλήλου, οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια κλπ.
Τα βασικά βήματα χρήσης
Οι αναφορές που υποβάλλονται θα διαβιβάζονται αυτόματα στον αρμόδιο φορέα (ΟΣΥ Α.Ε. για λεωφορεία και τρόλεϊ ή ΣΤΑΣΥ Α.Ε. για μετρό, τραμ και ηλεκτρικό), προκειμένου να διερευνηθούν και να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα.
Κ. Κυρανάκης: Οι πολίτες να μας υποδεικνύουν αδιαμεσολάβητα τα προβλήματα ώστε να μπορούμε να τα λύνουμε
Σε δήλωσή του ο αναπληρωτής υπουργός τονίζει: «Από σήμερα το πρωί οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους το report.oasa.gr, μια πλατφόρμα όπου μπορούν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα να καταγγέλλουν οργανωμένα οποιοδήποτε πρόβλημα σε λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, τραμ ή ηλεκτρικό: από καθυστερήσεις και ακυρώσεις μέχρι την κατάσταση οχημάτων, σταθμών ή τη συμπεριφορά υπαλλήλων. Ο πολίτης μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη της αναφοράς του και να επισυνάπτει φωτογραφίες ή βίντεο για πληρέστερη καταγραφή. Θέλουμε οι πολίτες να μας υποδεικνύουν αδιαμεσολάβητα τα προβλήματα ώστε να μπορούμε να τα λύνουμε».