MENU

Χρέη Τεχνικού συμβούλου στο «Ιωάννινα – Κακαβιά», τριπλό κόμβο Σκαραμαγκά και τμήματα του ΒΟΑΚ αναλαμβάνει η ΣΑΛΦΩ

Βασικό αντικείμενο του συμβούλου η παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, καθώς και η ωρίμανση συγκεκριμένων διαδικασιών

Την υψηλότερη βαθμολογία έλαβε η Σάλφω και Συνεργάτες ΑΕ στον διαγωνισμό που «τρέχει» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τις υπηρεσίες τεχνικού συμβούλου σε σημαντικά οδικά έργα.

Βάσει προσφοράς, το ΥΠΟΜΕ επέλεξε την ΣΑΛΦΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ για μια σειρά έργων, τα οποία είναι ο έλεγχος των οριστικών μελετών στο τμήμα του ΒΟΑΚ, Χερσόνησος-Νεάπολη, η παρακολούθηση εκπόνησης των μελετών στο τμήμα Νεάπολη-Άγιος Νικόλαος, η ωρίμανση των διαδικασιών για την ανάθεση του έργου του Τριπλού Κόμβου Σκαραμαγκά, καθώς και η παρακολούθηση των μελετών του έργου της επέκτασης της Ιόνιας Οδού στο τμήμα Ιωάννινα-Κακαβιά.

Στον διαγωνισμό έλαβαν ακόμη μέρος η Planet AE και η ένωση των Hill International NV, Νάμα AE, Concept Σύμβουλοι Μηχανικοί AE, LDK Σύμβουλοι Μηχανικοί AE, Trek Development AE και Σαμαράς & Συνεργάτες Σύμβουλοι Μηχανικοί.

Τα βασικά χαρακτηριστικά των έργων

Προσωρινός ανάδοχος στην επέκταση της Ιόνιας Οδού με το τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά είναι ο όμιλος ΑΒΑΞ. Εντάσσεται στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «Μεταφορές 2021-2027» που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και έχει συνολικό προϋπολογισμό 310 εκατ. ευρώ.

Αναφορικά με το έργο του τριπλού Κόμβου Σκαραμαγκά, το οποίο βαλτώνει εδώ και δεκαετίες, ο γενικός γραμματέας Υποδομών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Δημήτρης Αναγνώπουλος άναψε το πράσινο φως για την εκκίνηση των διαδικασιών, εγκρίνοντας το αίτημα της Γενικής Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών για έναρξη των διαδικασιών δημοπράτησης. Το έργο αφορά την κατασκευή τριών ανισόπεδων κόμβων στην ευρύτερη περιοχή του Σκαραμαγκά και την ολοκλήρωση του ημιαδιανοιχθέντος τμήματος της περιφερειακής λεωφόρου Αιγάλεω για τη σύνδεσή της με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου στους δήμους Χαϊδαρίου και Ασπροπύργου.

Το τρίτο έργο αφορά τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, ο οποίος αποτελείται από τρία τμήματα και αντικείμενα της μελετετικής εταιρείας είναι το «Χερσόνησος – Νεάπολη» που υλοποιείται μέσω ΣΔΙΤ από την κοινοπραξία Intrakat – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και το «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος» που υλοποιείται ως δημόσιο έργο από την ΑΚΤΩΡ.

Σχετικά Άρθρα