Καθώς πλησιάζει η Black Friday 2025, τα Public παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της περσινής έρευνας για τη Black Friday 2024, αποτυπώνοντας τις αγοραστικές τάσεις και τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών μέσα από εκατοντάδες χιλιάδες συναλλαγές στα καταστήματα Public και στο public.gr.
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν σαφή μετατόπιση των Ελλήνων προς το mobile shopping, το οποίο κάλυψε 8 στις 10 ηλεκτρονικές αγορές.

Οι κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων αφορούσαν smartphones, τηλεοράσεις, έξυπνες οικιακές συσκευές και gaming προϊόντα, ενώ αυξημένη ήταν και η ζήτηση για υπηρεσίες εγκατάστασης και απεγκατάστασης.
Η Black Friday εξελίσσεται πλέον σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία που συνδυάζει τεχνολογία, άνεση και ψυχαγωγία.
Τις προσφορές των Public Black Friday 2024 αξιοποίησαν χιλιάδες άνδρες και γυναίκες από όλη τη χώρα, με ισορροπία ανάμεσα στα δύο φύλα.
Η ηλικιακή ομάδα 35-54 ετών παρέμεινε η πιο ενεργή, ενώ οι νεότερες γενιές κατέγραψαν σημαντική άνοδο, ενισχύοντας την τάση προς τις online και mobile αγορές.

Οι αγορές μέσω κινητού έφτασαν το 84% των συνολικών ηλεκτρονικών συναλλαγών, καταγράφοντας νέο ρεκόρ, ενώ οι αγορές από υπολογιστή συνέχισαν την ήπια πτωτική πορεία τους.
Οι Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα πρωταγωνίστησαν στις mobile αγορές, με την πρωτεύουσα να κατέχει το 77% των συναλλαγών μέσω κινητού.
Αυξημένο ενδιαφέρον παρατηρήθηκε και σε Ηράκλειο, Λάρισα, Ιωάννινα και Βόλο, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της Black Friday σε όλη την Ελλάδα και τη στροφή των καταναλωτών προς γρήγορες, εύκολες και προσβάσιμες μεθόδους αγοράς.
Στον τομέα της τεχνολογίας, οι καταναλωτές επέλεξαν κυρίως smartphones και αξεσουάρ κινητής, με τα Xiaomi, Apple και Samsung να ξεχωρίζουν.
Ιδιαίτερη άνοδο κατέγραψαν οι τηλεοράσεις 55’’–65’’, με τα brands Samsung, LG και Kydos στις πρώτες θέσεις.
Στις οικιακές συσκευές, μεγάλη ζήτηση σημειώθηκε σε πλυντήρια, στεγνωτήρια και σκούπες ρομπότ (Bosch, Midea, Tesla, Xiaomi, Dyson, Rohnson), καθώς και σε κλιματιστικά (Omnys, Midea, Toyotomi).

Αξιοσημείωτη αύξηση είχαν και οι υπηρεσίες εγκατάστασης/απεγκατάστασης, υπογραμμίζοντας τη στροφή των καταναλωτών σε ολοκληρωμένες λύσεις που συνδυάζουν προϊόν και εξυπηρέτηση.
Το gaming παρέμεινε ισχυρή τάση, με τίτλους όπως τα EA FC 25, Spiderman 2 και Ghost of Tsushima στις κορυφαίες πωλήσεις.
Παράλληλα, αυξημένο ενδιαφέρον υπήρξε και για παιχνίδια φυσικής μορφής, καθώς πολλοί επέλεξαν τη Black Friday για αγορές Χριστουγεννιάτικων δώρων.
Top 4 παιχνίδια της χρονιάς:
Η ποικιλία των επιλογών αναδεικνύει τη δυναμική των οικογενειών και παιδιών ως σημαντικό κοινό της Black Friday.
Η φετινή ανάλυση επιβεβαιώνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές αναζητούν πλέον μια ολιστική εμπειρία αγοράς που συνδυάζει τεχνολογία, άνεση και αξιοπιστία.
Τα Public προετοιμάζονται ήδη για τη Black Friday 2025, με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση προϊόντων, ευέλικτες υπηρεσίες πληρωμής και γρήγορη παράδοση, συνεχίζοντας να ανταποκρίνονται με συνέπεια στην εμπιστοσύνη του κοινού.