MENU

ResearchGreece: Στα 30,6 ευρώ η νέα τιμή – στόχος για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Άνω των 3 δισ. ευρώ τα έργα υποδομών που τρέχει ο Όμιλος – Σημαντική ώθηση από Καστέλι, ΒΟΑΚ και Ελληνικό

Τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναδεικνύει ως κορυφαία επιλογή στον κλάδο των υποδομών στην Ελλάδα η νέα έκθεση της ResearchGreece, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή ενίσχυση του επενδυτικού και παραχωρησιακού χαρτοφυλακίου του Ομίλου.

Η ανεξάρτητη εταιρεία αναλύσεων αυξάνει την τιμή-στόχο στα 30,6 ευρώ (από 26,9 ευρώ), εκτίμηση που μεταφράζεται σε περιθώριο ανόδου άνω του 30% από τα τρέχοντα επίπεδα. Είναι η τέταρτη διαδοχική αναβάθμιση για τον Όμιλο, μετά τις αντίστοιχες θετικές εκτιμήσεις από Πειραιώς Securities, Mediobanca και Euroxx, που επίσης τοποθετούν τη μετοχή πάνω από τα 30 ευρώ.

Σύμφωνα με την ανάλυση, η νέα αποτίμηση συνυπολογίζει:

  • την επανέναρξη παραχώρησης της Αττικής Οδού,
  • την πρόοδο των εργασιών στο νέο αεροδρόμιο Καστελίου,
  • την εξασφάλιση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ),
  • τη στρατηγική συνεργασία με τη Motor Oil στον ενεργειακό τομέα,
  • και τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη του Integrated Resort Casino (IRC) στο Ελληνικό.

Η μόνη εκκρεμότητα αφορά την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, η οποία αναμένεται να ενεργοποιηθεί σύντομα.

Οι προβλέψεις της ResearchGreece

Η ResearchGreece προβλέπει διπλασιασμό της λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) έως το 2028, με κύριους μοχλούς τις παραχωρήσεις της Αττικής και της Εγνατίας Οδού. Εκτιμά ότι οι εν λειτουργία υποδομές μαζί με το Καστέλι αποτιμώνται σε περίπου 21 ευρώ ανά μετοχή, δηλαδή σχεδόν το 90% της συνολικής κεφαλαιοποίησης της εταιρείας.

Η Αττική Οδός αναμένεται να σημειώσει αύξηση κυκλοφορίας 3,5% το 2026, με μέσο ετήσιο EBITDA άνω των 300 εκατ. ευρώ, ενώ η Εγνατία Οδός θα αποφέρει EBITDA 190–475 εκατ. ευρώ, με μέσο περιθώριο 75%.

Το αεροδρόμιο Καστελίου εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί 15–18 εκατ. επιβάτες ετησίως, με EBITDA 100–160 εκατ. ευρώ.

Η συνολική αποτίμηση του Ομίλου διαμορφώνεται στα 3,17 δισ. ευρώ, χωρίς να περιλαμβάνει έργα όπως ο ΒΟΑΚ, το IRC του Ελληνικού και οι υποδομές διαχείρισης απορριμμάτων και υδάτινων πόρων, αφήνοντας περιθώριο για περαιτέρω αναθεωρήσεις.

Περισσότερες ειδήσεις:

Σχετικά Άρθρα