Το Δημοτικό Συμβούλιο Πειραιά γνωμοδότησε ομόφωνα υπέρ του αιτήματος της ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ Α.Ε. και του Ολυμπιακού Σ.Φ.Π. για την τροποποίηση του επιτρεπόμενου ύψους του γηπέδου «Γεώργιος Καραϊσκάκης», ανοίγοντας τον δρόμο για τον σχεδιαζόμενο εκσυγχρονισμό και την πιθανή επέκταση των εγκαταστάσεων του ιστορικού σταδίου.
Η θετική απόφαση ελήφθη κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, μετά από αναλυτική παρουσίαση του σχεδίου από τον τεχνικό σύμβουλο, Πέτρο Συναδινό. Στόχος της παρέμβασης είναι η αναβάθμιση του γηπέδου ώστε να ανταποκρίνεται στα σύγχρονα ευρωπαϊκά πρότυπα και στις αυξημένες απαιτήσεις φιλοξενίας διεθνών αθλητικών και πολιτιστικών διοργανώσεων.
Η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα διαβιβαστεί στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, το οποίο θα εξετάσει το αίτημα στο πλαίσιο των προβλεπόμενων διαδικασιών. Ωστόσο, η υλοποίηση του σχεδίου προϋποθέτει σχετική νομοθετική ρύθμιση από την Πολιτεία, καθώς η γνωμοδότηση του δήμου δεν έχει δεσμευτικό χαρακτήρα.
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης χαρακτήρισε την εξέλιξη σημαντική για την πόλη, σημειώνοντας ότι ο σχεδιασμός αφορά κυρίως τη μόνιμη αύξηση του ύψους του γηπέδου, χωρίς να μεταβάλλονται οι υπόλοιπες βασικές παράμετροι του ισχύοντος πολεοδομικού σχεδιασμού.
Όπως ανέφερε, η επένδυση θα επιτρέψει τη δημιουργία ενός ακόμη πιο σύγχρονου αθλητικού και πολυχρηστικού χώρου, ικανού να φιλοξενεί εκτός από ποδοσφαιρικούς αγώνες και διοργανώσεις διεθνούς εμβέλειας.
Ο ίδιος υπογράμμισε ότι η αναβάθμιση θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με ιδιωτικά κεφάλαια, ενώ εκτίμησε ότι θα συμβάλει στην αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της εισόδου του Πειραιά και της ευρύτερης περιοχής του Φαληρικού Όρμου.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που παρουσιάστηκε, η αύξηση του επιτρεπόμενου ύψους αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πλάνου τεχνολογικού και λειτουργικού εκσυγχρονισμού του γηπέδου, το οποίο κατασκευάστηκε ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
Η διοίκηση του δήμου τάχθηκε υπέρ της αναβάθμισης παλαιότερων αθλητικών εγκαταστάσεων, ιδιαίτερα όταν αυτή πραγματοποιείται χωρίς επιβάρυνση του δημοσίου και ενισχύει την ανταγωνιστικότητα των υποδομών της χώρας.
Στη συνεδρίαση παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ Α.Ε., της ΠΑΕ Ολυμπιακός και του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, οι οποίοι παρουσίασαν το όραμα για το επόμενο στάδιο εξέλιξης του γηπέδου.
Περισσότερες ειδήσεις
Στην ΚΑΕ Ολυμπιακός παραχωρήθηκε το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας για 49 χρόνια
«Διαφάνεια» για την χρηματοδότηση των 25 εκατ. ευρώ στο ΣΕΦ ζητά η ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Προχωρά η παραχώρηση του ΣΕΦ στην ΚΑΕ Ολυμπιακός – Ποια έργα δρομολογούνται