Άγχος, ανησυχία και φόβος επικρατεί στους κατοίκους των περιοχών που γειτνιάζουν με τον Υμηττό στην πλευρά της Αργυρούπολης, δεδομένου ότι εκτενείς ζώνες του βουνού παραμένουν ακαθάριστες, την ώρα που η αντιπυρική περίοδος βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Κατά τη διάρκεια της αυτοψίας με επικεφαλής τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Βασίλη Κρητικό, η δημοτική αρχή ξεκαθάρισε στους κατοίκους ότι η αποκλειστική ευθύνη και η σχετική αδειοδότηση από το Δασαρχείο για τον καθαρισμό του δασικού όγκου ανήκει στον Σύνδεσμο Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ).
Από την πλευρά της η δημοτική αρχή ξεκαθάρισε ότι στερείται της νομικής αρμοδιότητας να παρέμβει αυτόνομα και να καθαρίσει το βουνό, γεγονός που καθιστά αδύνατη την άμεση δράση εκ μέρους της. Ωστόσο, διαβεβαίωσε ότι ασκεί συνεχείς πιέσεις για την άμεση έναρξη των εργασιών από τον ΣΠΑΥ, ενώ παράλληλα διατηρεί σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα τα δικά της μέσα.
Το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων, η Πολιτική Προστασία, οι εθελοντές, τα σύγχρονα συστήματα επιτήρησης και οι κάμερες τεχνητής νοημοσύνης λειτουργούν καθημερινά για την προστασία του Υμηττού και των κατοίκων.
Περισσότερες ειδήσεις
Γιατί κανείς δεν θέλει να μιλήσει για την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή;
Ευ. Τουρνάς: Δύσκολο καλοκαίρι μπροστά μας – Το 85% των πυρκαγιών ξεκινά από ανθρώπινη αμέλεια