Το γεγονός ότι στοχεύει στην παραγωγή του 50% της συνολικής της ηλεκτρικής ενέργειας από τις ΑΠΕ έως το 2030, αποδεικνύει την κομβική αναθεώρηση των ενεργειακών της στόχων.
Ο λόγος για την Κίνα, η οποία κάνει σοβαρούς σχεδιασμούς απεξάρτησης από τον άνθρακα, ξεπερνώντας τις αρχικές εκτιμήσεις των αναλυτών.
Το Πεκίνο εκμεταλλεύεται την αξιοσημείωτη επέκταση που καταγράφει η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών και αιολικών τα τελευταία χρόνια, συμπιέζοντας την ίδια ώρα το μερίδιο του άνθρακα στο ενεργειακό μείγμα της χώρας.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει αυτόματα τον «θάνατο» του άνθρακα, αφού θα συνεχίσει να διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο για τη διασφάλιση της ενεργειακής ασφάλειας.
Το νέο στρατηγικό σχέδιο εστιάζει:
Περισσότερες ειδήσεις
«Πράσινο φως» του ΥΠΕΝ για νέες σεισμικές έρευνες υδρογονανθράκων