Η Jaclyn Johnson ξεκίνησε να διοργανώνει εκδηλώσεις για επιχειρηματίες το 2011, εστιάζοντας στις γυναίκες, και άνοιξε επίσημα την εταιρεία της, Create & Cultivate, το 2015.
Αφού πούλησε την εταιρεία της για 22 εκατ. δολ., πήρε ξανά τα ηνία της έπειτα από λίγο καιρό, προσλαμβάνοντας νέο CEO και δημιουργώντας events που αφορούν κυρίως την καριέρα και τη σταδιοδρομία των νέων.
Η Johnson, 40 ετών, είναι πλέον επικεφαλής της Create & Cultivate και όπως λέει στο CNBC, όταν βρίσκεται σε διαδικασία πρόσληψης, αναζητά κάποιον που μπορεί να κινηθεί γρήγορα και να εργαστεί με μεγάλες ιδέες για την startup.
Μία από τις αγαπημένες της ερωτήσεις σε μια συνέντευξη για έναν υποψήφιο εργαζόμενο είναι η εξής: «Πότε και πώς βάζεις τέλος σε μια ενδεχόμενη κρίση;»
Στόχος της είναι να δει, πώς κάποιος λειτουργεί και λύνει προβλήματα όταν τα πράγματα δεν πάνε ακριβώς όπως τα έχει προγραμματίσει. «Οι άνθρωποι που είναι σε θέση να ευέλικτοι, να κινούνται και να προσαρμόζονται γρήγορα είναι πάντα εξαιρετικοί για ένα περιβάλλον νεοσύστατης επιχείρησης», λέει η Johnson.
Η ίδια εκτιμά επίσης τους ανθρώπους που δεν φοβούνται να συζητήσουν, πότε τα πράγματα πάνε στραβά ή τα λάθη που έχουν κάνει και πώς τα έχουν σκεφτεί έκτοτε. «Τα… green flags μου είναι άνθρωποι που μπορούν να έρθουν σε μια συνέντευξη και επίσης να μιλήσουν για το καλό, το κακό, το άσχημο», λέει.
Το… φάουλ που την αποθαρρύνει για έναν υποψήφιο – Πώς να το προνοήσετε σε μια δική σας παρόμοια κατάσταση
Από την άλλη πλευρά, η Johnson λέει ότι το πιο σημαντικό… red flag της σε μια συνέντευξη, είναι κάποιος που εμφανίζεται απροετοίμαστος και δεν κατανοεί τον ρόλο ή την εταιρεία.
«Η δέουσα επιμέλεια πριν από μια συνέντευξη είναι πολύ σημαντική», λέει η Johnson. Για να το ελέγξει αυτό, θέτει μια άλλη ερώτηση για να αντιληφθεί, πόσο κατανοεί ο υποψήφιος την εργασία της εταιρείας και, το πιο σημαντικό, τι πιστεύει για την εργασία που γίνεται.
Για παράδειγμα, αν παίρνει συνέντευξη από κάποιον για έναν ρόλο μάρκετινγκ, θα ρωτήσει: «Τι σας αρέσει στο μάρκετινγκ που κάνουμε; Τι πιστεύετε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερα;»
«Πάντα εντυπωσιαζόμουν, όταν κάποιος έχει πραγματική ανατροφοδότηση να προσφέρει για την επιχείρηση και την εταιρεία», λέει η Johnson. Εν τω μεταξύ, «αν δεν έχει ιδέα για την επιχείρησή σας, νομίζω ότι αυτό είναι ένα… φάουλ».
Η Johnson λέει, ότι η πρόσληψη για την κατάλληλη επιλογή και τα κατάλληλα προσόντα είναι εξίσου ζωτικής σημασίας για μια απομακρυσμένη ομάδα. Μερικές από τις σκέψεις της είναι οι εξής: «Τι μπορούν να προσφέρουν στο σύνολο μέσω του Zoom, το οποίο ξέρω ότι ακούγεται τρελό, αλλά είναι σημαντικό», τονίζει και καταλήγει: «Τι ενέργεια φέρνουν στην ομάδα και πώς συνδέονται μαζί σας, online και offline; Προσπαθήστε να δημιουργήσετε την κουλτούρα που προωθεί μια παρόμοια νοοτροπία».