MENU

Νέο σύστημα πληρωμής δημοτικών τελών – Αποσυνδέονται από τους λογαριασμούς ρεύματος

Απαραίτητη προϋπόθεση για το επόμενο αυτό βήμα είναι η δημιουργία του ανάλογου μηχανισμού είσπραξης από τους Δήμους

Ένα νέο σύστημα πληρωμής των δημοτικών τελών ανακοίνωσε στη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών, Θεόδωρος Λιβάνιος.

Συγκεκριμένα ο προσανατολισμός της νέας αλλαγής αφορά στον διαχωρισμό της είσπραξης των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος κατά το μοντέλο του ΕΝΦΙΑ.

Παρεμβαίνοντας στην Ολομέλεια κατά τη συζήτηση του Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ο Θεόδωρος Λιβάνιος κατέθεσε νομοτεχνική βελτίωση που στην ουσία προετοιμάζει το έδαφος για τη δημιουργία άλλου «καναλιού» είσπραξης των τελών από τους Δήμους.

Όπως εξήγησε, με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ, και των υπουργείων Εσωτερικών, Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης προβλέπεται «να υπάρξει ένα σύστημα καταβολής δημοτικών τελών όχι μέσω της ΔΕΗ αλλά μέσω και άλλων τρόπων» εν ευθέτω χρόνο.

Απαραίτητη προϋπόθεση για το επόμενο αυτό βήμα είναι η δημιουργία του ανάλογου μηχανισμού είσπραξης από τους Δήμους, όπως με τον ΕΝΦΙΑ που πληρώνεται μέσω της ΑΑΔΕ.

Σύμφωνα με τον υπουργό, πρόκειται για ένα αίτημα τόσο των εταιρειών ενέργειας, όσο και της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Περισσότερες ειδήσεις

Χ. Δούκας: Το 20% του πληθυσμού βρίσκεται στα όρια της ενεργειακής φτώχειας

Δήμος Αθηναίων: Χρυσό βραβείο για παρεμβάσεις ενεργειακής εξοικονόμησης σε 450 ευάλωτα νοικοκυριά

ΕΕ: Πρώτη εκταμίευση 3,2 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία – Έρχονται ακόμη 6 δισ. ευρώ για παραγωγή drones

Σχετικά Άρθρα