MENU

Αναβαθμίζεται το 2ο Γυμνάσιο Χολαργού με προϋπολογισμό 322.000 ευρώ

Ξεκίνησαν οι εργασίες με χρωματισμούς, ανακατασκευή WC, αναβάθμιση γηπέδων και υποδομές για ΑμεΑ

Ξεκίνησαν την Τετάρτη 24 Ιουνίου οι εργασίες αναβάθμισης στο 2ο Γυμνάσιο Χολαργού, στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», με συνολικό προϋπολογισμό 322.000 ευρώ. Το έργο αφορά παρεμβάσεις που στοχεύουν στη βελτίωση των σχολικών υποδομών, της ασφάλειας και της προσβασιμότητας, αναβαθμίζοντας τις συνθήκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Την έναρξη των εργασιών γνωστοποίησε με ανάρτησή του ο δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού, Ηλίας Αποστολόπουλος, επισημαίνοντας ότι οι παρεμβάσεις αποτελούν επένδυση στη σχολική καθημερινότητα και στο μέλλον των παιδιών.

Οι εργασίες που προβλέπονται

Το έργο περιλαμβάνει ένα σύνολο εκτεταμένων παρεμβάσεων στις εγκαταστάσεις του σχολείου, με στόχο τον λειτουργικό και αισθητικό εκσυγχρονισμό του.

Συγκεκριμένα, προβλέπονται:

  • Χρωματισμοί στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του κτιρίου.
  • Ανακατασκευή των χώρων υγιεινής, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργικότητας και της υγιεινής.
  • Εργασίες αναβάθμισης του γηπέδου μπάσκετ και βόλεϊ, ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες άθλησης των μαθητών.
  • Παρεμβάσεις προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ), ενισχύοντας την ισότιμη πρόσβαση στις σχολικές εγκαταστάσεις.

Επένδυση στις σχολικές υποδομές

Η αναβάθμιση του 2ου Γυμνασίου Χολαργού εντάσσεται στις δράσεις του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», το οποίο χρηματοδοτεί παρεμβάσεις σε σχολικές μονάδες με στόχο τη βελτίωση των υποδομών και των συνθηκών εκπαίδευσης.

Όπως σημείωσε ο δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού, «κάθε έργο στα σχολεία μας είναι μια επένδυση στο μέλλον των παιδιών μας», υπογραμμίζοντας τη σημασία των παρεμβάσεων για την καθημερινότητα της σχολικής κοινότητας.

Περισσότερες ειδήσεις

«Τα σχολεία σώζουν το νερό»: Κοινή πρωτοβουλία της ΕΥΔΑΠ με ΥΠΟΜΕ και Υπουργείο Παιδείας

«Κρεσέντο» σχολικών υποδομών στην Κρήτη με δύο νέες, «πράσινες» εγκαταστάσεις – Ξεπερνά τα 55 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός

Χ. Δήμας: Αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού στην Αθήνα με κομβικά έργα – Τον Ιούνιο η σύμβαση για τον τριπλό κόμβο στο Σκαραμαγκά

Σχετικά Άρθρα