Ξεκίνησαν την Τετάρτη 24 Ιουνίου οι εργασίες αναβάθμισης στο 2ο Γυμνάσιο Χολαργού, στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», με συνολικό προϋπολογισμό 322.000 ευρώ. Το έργο αφορά παρεμβάσεις που στοχεύουν στη βελτίωση των σχολικών υποδομών, της ασφάλειας και της προσβασιμότητας, αναβαθμίζοντας τις συνθήκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Την έναρξη των εργασιών γνωστοποίησε με ανάρτησή του ο δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού, Ηλίας Αποστολόπουλος, επισημαίνοντας ότι οι παρεμβάσεις αποτελούν επένδυση στη σχολική καθημερινότητα και στο μέλλον των παιδιών.
Το έργο περιλαμβάνει ένα σύνολο εκτεταμένων παρεμβάσεων στις εγκαταστάσεις του σχολείου, με στόχο τον λειτουργικό και αισθητικό εκσυγχρονισμό του.
Συγκεκριμένα, προβλέπονται:
Η αναβάθμιση του 2ου Γυμνασίου Χολαργού εντάσσεται στις δράσεις του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου», το οποίο χρηματοδοτεί παρεμβάσεις σε σχολικές μονάδες με στόχο τη βελτίωση των υποδομών και των συνθηκών εκπαίδευσης.
Όπως σημείωσε ο δήμαρχος Παπάγου – Χολαργού, «κάθε έργο στα σχολεία μας είναι μια επένδυση στο μέλλον των παιδιών μας», υπογραμμίζοντας τη σημασία των παρεμβάσεων για την καθημερινότητα της σχολικής κοινότητας.
Περισσότερες ειδήσεις
«Τα σχολεία σώζουν το νερό»: Κοινή πρωτοβουλία της ΕΥΔΑΠ με ΥΠΟΜΕ και Υπουργείο Παιδείας