Ο Tavis Malcolm είναι ένας επιχειρηματίας που ξεκίνησε κυριολεκτικά από το μηδέν, χτίζοντας το δικό του project, ξοδεύοντας μόλις 3.000 ευρώ από τις οικονομίες του. Πλέον η επιχείρησή του, μετά από σχεδόν έναν χρόνο, κοστίζει κοντά στο εκατομμύριο, ενώ οι προδιαγραφές αφήνουν ακόμα περισσότερο φως στον ορίζοντα.
Πώς ξεκίνησε όλο αυτό όμως; Λοιπόν, ο Malcolm είχε πάει για camping με τη γυναίκα του και τον σχεδόν νεογέννητο γιο τους, ο οποίος ήταν και η μόνη έγνοια του ζευγαριού, αφού σκεφτόταν πού θα μπορούσε να τον βάλει να κοιμηθεί, κρατώντας τον ζεστό.
Η ιδέα ήταν απλή και όλοι θα μπορούσαμε να τη σκεφτούμε. Έστρωσαν κάτω αρκετά ρούχα και τύλιξαν το βρέφος με αρκετά σεντόνια και πιτζάμες, ώστε να κρατηθεί σε καλή θερμοκρασία. Το θέμα είναι, όμως ότι τότε ο Tavis Malcolm «έφαγε φλασιά» και σκέφτηκε, ότι ένα παρόμοιο θέμα θα αντιμετώπιζε αρκετός κόσμος.
Τον Ιούνιο του 2018, ο Malcolm παραιτήθηκε από τη δουλειά του στο marketing και έξι μήνες αργότερα, ίδρυσε την Morrison Outdoors, μια εταιρεία η οποία πουλάει υπνόσακους για βρέφη και νήπια, καθώς και μια επιλογή προϊόντων για ενήλικες. Λίγους μήνες μετά, βρισκόταν σε συζητήσεις για πώληση του 10% των μετοχών της επιχείρησης για το ποσό των 300.000 ευρώ(!).
Ο ίδιος θυμάται «Πήγα στη γυναίκα μου και της είπα, ότι έχω μια φαεινή ιδέα. Ήθελα να πάρω την έγκρισή της για να επενδύσω τις οικονομίες μας. Έπρεπε να με πιστέψει και το έκανε».
Μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2024 η εταιρεία είχε ήδη πωλήσεις που άγγιζαν τα 4,3 εκατ. δολ. με τον Tavis να δηλώνει τότε για το κλείσιμο του έτους: «Από την αρχή του έτους, έχουμε έσοδα 850.000 δολαρίων και προβλέπουμε περίπου 1,1 εκατομμύριο δολάρια μέχρι το τέλος της χρονιάς».
Αυτό που ωστόσο αξίζει να σημειωθεί, είναι πως το 2023 το όλο project ήταν οριακά κερδοφόρο, με τον Malcolm να επενδύει πολλά και μεγάλα ποσά στο marketing και σε εμπορικές εκθέσεις, ώστε να βρει τους καλούς συνεργάτες. Και αυτό δεν ήταν ένα περιττό έξοδο, αλλά κάτι απαραίτητο.
«Αυτή είναι μια εμπειρία για όλους όσους παρακολουθούν. Όταν κυνηγάς την αύξηση των εσόδων, θα πρέπει να κυνηγήσεις τα περιθώρια κέρδους σου επειδή κι αυτά φεύγουν» τονίζει ο ίδιος και συνεχίζει: «Μέχρι στιγμής, έχουμε ξοδέψει λιγότερα από 15.000 δολάρια σε marketing φέτος για να δημιουργήσουμε αυτά τα 850.000 δολάρια σε πωλήσεις»
Επενδυτές που εξέτασαν την περίπτωση, δήλωσαν ότι τους άρεσε η αφοσίωση του Malcolm και εκτίμησαν το ευρύ κοινό της Morrison Outdoors, όπως και το ότι ορισμένα προϊόντα προορίζονται για παιδιά και άλλα για ενήλικες.
«Υπάρχουν πολλά περισσότερα που εμπλέκονται σε μια επένδυση από αυτά που βλέπεις στην τηλεόραση» υπογραμμίζει ο Malcolm και καταλήγει: «Έχουμε κάνει συζητήσεις για πώληση της επιχείρησης, οι οποίες για τον έναν ή τον άλλον λόγο δεν προχώρησαν. Ωστόσο είμαστε απίστευτα ευγνώμονες για την ευκαιρία που μας παρουσιάστηκε και θεωρούμε, ότι εφόσον συνεχιστεί η άνοδός μας, αυτή η στιγμή θα έρθει αργά ή γρήγορα».