Την καθαρογραφή της απόφασης του ΣτΕ με την οποία απορρίφθηκε αμετάκλητα η αίτηση ακύρωσης της επένδυσης μετεγκατάστασης του Καζίνο Πάρνηθας στο Μαρούσι αναμένει ο επενδυτικό φορέας της North Star Entertainment, ενώ παράλληλα ξεκινά τη διαδικασία για την έκδοση των οικοδομικών αδειών για το κτιριακό συγκρότημα, το οποίο θα είναι μικτής χρήσης, πέρα ασφαλώς από το καζίνο.
Κατά τις αρχικές εκτιμήσεις, οι πρώτες κατασκευαστικές εργασίες θα μπορούσαν να ξεκινήσουν στο τέλος του 2025, με στόχο εντός της προσεχούς τριετίας το έργο να ολοκληρωθεί. Εκτός από το καζίνο, η επένδυση ύψους 300 εκατ. ευρώ θα περιλαμβάνει συνεδριακές υποδομές, ένα πολυτελές ξενοδοχείο πέντε αστέρων με 150 δωμάτια, επιχειρήσεις ψυχαγωγίας και εστίασης, 836 θέσεις στάθμευσης και πισίνες. Επισημαίνεται δε ότι έργο θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας, ενώ η επισκεψιμότητα στο συγκρότημα προβλέπεται ότι θα φτάνει τα 4.000 άτομα ημερησίως.
Η κοινοπραξία της North Star Entertainment αποτελείται από την ΕΤΑΔ που κατέχει ποσοστό 49% και την Athens Resort Casino που ελέγχει την πλειοψηφία του 51%. Επί του ποσοστού των ιδιωτών μετόχων συμμετέχουν σε ποσοστό 70% η Regency (με βασικούς μετόχους την οικογένεια Λασκαρίδη και τον Σ. Κόκκαλη) και το υπόλοιπο 30% ανήκει στην Intralot και στην οικογένεια Λασκαρίδη. Το αντάλλαγμα που θα λάβει το δημόσιο για τη μεταφορά του καζίνο Πάρνηθας στη νέα θέση ορίστηκε με Προεδρικό Διάταγμα στα 30 εκατ. ευρώ χωρίς την απομείωση της συμμετοχής της ΕΤΑΔ στο έργο, το μεγαλύτερο μέρος του οποίου έχει ήδη καταβληθεί από τους ιδιώτες.
Στο ακίνητο έχει επίσης προβλεφθεί η δημιουργία ελεύθερου πράσινου χώρου που θα αποδοθεί στο δήμο Αμαρουσίου, ενώ ταυτόχρονα οι επενδυτές έχουν αναλάβει να υλοποιήσουν μια σειρά από συγκοινωνιακές παρεμβάσεις και έργα υποδομών, επενδύοντας περίπου 10 εκατ. ευρώ, που θα διευκολύνουν το κυκλοφοριακό και τη διέλευση στην υπερκορεσμένη λεωφόρο Κηφισίας. Υπάρχει επίσης εμπροσθοβαρής πρόβλεψη χώρου για τη δημιουργία σταθμού Μετρό (επέκταση της γραμμής 4) με απαλλοτρίωση, όταν προχωρήσει η σχετική μελέτη της εταιρίας Ελληνικό Μετρό.