Εκ διαμέτρου αντίθετη από αυτό που θα περίμενε να δει κανείς, είναι η «βασική σκηνή» στο πεδίο εργασίας της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων εντός των βιομηχανιών.
Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι δεν είναι τόσο πολλοί όσο θεωρεί η κοινή αντίληψη, καθώς ρομποτικοί βραχίονες κινούνται τόσο με ακρίβεια, όσο και με ταχύτητα, συναρμολογώντας διαρκώς εξαρτήματα οχημάτων. Αυτόνομα κινητά ρομπότ (AMRs) κινούνται διαρκώς στο χώρο, μεταφέροντας επιτυχώς εξαρτήματα σε προεπιλεγμένους σταθμούς εντός της γραμμής παραγωγής.
Η Xiaomi, εν προκειμένω, η οποία εισήλθε στην αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων το 2021, με την κατασκευή μιας υπερσύγχρονης βιομηχανικής μονάδας με εμβαδόν 720.000 τ.μ στην Οικονομική και Τεχνολογκή Ζώνη Ανάπτυξης του Πεκίνου (BETDA) που είναι γνωστή και ως η E-Town της κινεζικής πρωτεύουσας, αποτελώντας ένα κέντρο καινοτομίας για τη βιομηχανία της αυτόνομης οδήγησης οχημάτων, παρουσίασε το πρώτο μοντέλο SU7 τον Μάρτιο του 2024, ενώ έκτοτε δουλεύει… non stop και με γοργούς ρυθμούς.
Ένα νέο όχημα εξέρχεται από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi κάθε 76 δευτερόλεπτα, καθώς περισσότερα από 700 ρομπότ δουλεύουν αδιάκοπα όλο το 24ωρο, αυτοματοποιώντας πλήρως όλη τη διαδικασία παραγωγής, ακόμη και αυτή της χύτευσης μετάλλων μεγάλης κλίμακας σε καλούπια.