Σχεδόν 4 εκατ. ευρώ εγκρίθηκαν για την καταβολή του Μεταφορικού Ισοδύναμου Καυσίμων έτους 2024 σε πολίτες και επιχειρήσεις των νησιών, στο πλαίσιο του μέτρου που αποσκοπεί στη μείωση του αυξημένου κόστους μεταφοράς και διάθεσης υγρών καυσίμων στη νησιωτική Ελλάδα.
Η πληρωμή, συνολικού ύψους 3.987.194,07 ευρώ, υλοποιείται μέσω της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και αφορά τη μεταφορά υγρών καυσίμων κατά τη διάρκεια του 2024.
Σύμφωνα με την απόφαση:
Συνολικά, το μέτρο καλύπτει 29.943 δικαιούχους, ενισχύοντας τόσο τα νοικοκυριά όσο και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις νησιωτικές περιοχές, όπου το κόστος των καυσίμων παραμένει υψηλότερο λόγω των μεταφορικών επιβαρύνσεων.
Σε δήλωσή του, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, ανέφερε:
«Με το Μεταφορικό Ισοδύναμο Καυσίμων επιστρέφουμε σχεδόν 4 εκατομμύρια ευρώ σε πολίτες και επιχειρήσεις των νησιών μας. Είναι μια ουσιαστική στήριξη για τις νησιωτικές κοινωνίες, όπου το κόστος καυσίμων επηρεάζει τις τιμές και επιβαρύνει νοικοκυριά και επαγγελματίες. Στόχος μας είναι οι κάτοικοι των νησιών να αισθάνονται ότι η Πολιτεία στέκεται δίπλα τους με συγκεκριμένες παρεμβάσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους και στηρίζουν την τοπική οικονομία.»
Περισσότερες ειδήσεις
Κυρ. Μητσοτάκης: Η πτώση του πετρελαίου πρέπει να μεταφραστεί άμεσα σε φθηνότερη βενζίνη και diesel