MENU

Διαδικασία πρόσληψης: Μια εναλλακτική μέθοδος που μπορεί να ξεχωρίσει τα «διαμάντια»

Αν αξίζουν όλοι μια δεύτερη ευκαιρία, τότε σίγουρα αξίζουν και μια επαναληπτική συνέντευξη

Μια εναλλακτική μέθοδο με την οποία οι υπεύθυνοι προσλήψεων θα μπορούσαν να αξιολογήσουν έναν υποψήφιο δίνει στη δημοσιότητα, μιλώντας στο CNBC, o Adam Grant, οργανωτικός ψυχολόγος στη Σχολή Wharton του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια.

Όπως αναφέρει συγκεκριμένα, η πιο ασφαλής μέθοδος είναι μια δεύτερη συνέντευξη μετά την πρώτη και κυρίως το πόση ανάπτυξη δείχνει η προσωπικότητά του στο μεταξύ των δυο συναντήσεών σας. Φυσικά ο ίδιος κατανοεί, ότι δεν έχουν όλες οι εταιρείες τον χρόνο και τους πόρους, ώστε να περνούν τους υποψηφίους τους από επαναληπτικές συνεντεύξεις.

Το πιο σημαντικό όπως λέει λοιπόν, είναι «ο ενθουσιασμός που δείχνει κάποιος να γίνει καλύτερος και επίσης αν έχει τα περιθώρια να μάθει τις δεξιότητες στις οποίες προσπαθείς να τον κάνεις να διαπρέψει».

Εκτός από την παροχή σχολίων και την ευκαιρία να βελτιωθούν σε περίπτωση οι υποψήφιοι έχουν ένα δύσκολο ξεκίνημα, ο Grant περιλαμβάνει μια εργασία στη συνέντευξη που αποτελεί μέρος της πραγματικής δουλειάς για να δει τις δεξιότητες και τις δυνατότητες ενός ατόμου σε δράση.

«Αν θέλετε να μετρήσετε τις δυνατότητες κάποιου, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να του δώσετε μια πρόκληση»

Ο Grant στη συνέχεια διηγείται μια προσωπική ιστορία και στο πώς έφτασε μια ανάσα πριν απορρίψει έναν μελλοντικά κορυφαίο υπάλληλο.

Όπως είπε, το γεγονός ότι δεν είχε οπτική επαφή μαζί του κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, τον αποθάρρυνε σε μεγάλο βαθμό και σε μια μίνι σύσκεψη με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας, ο Grant του είπε, ότι ο συγκεκριμένος υποψήφιος δεν είναι καθόλου κατάλληλος για τη θέση.

Τότε ενημερώθηκε, ότι ο συγκεκριμένος είχε μια συγκεκριμένη πάθηση που δεν του επέτρεπε να μένει συγκεντρωμένος και να εστιάζει για πολλή ώρα σε ένα σημείο, ενώ θυμήθηκε, ότι η θέση την οποία διεκδικούσε αφορούσε την εμπορική επικοινωνία μέσω τηλεφώνου.

Τον κάλεσε πίσω σε μια επαναληπτική συνέντευξη και του έδωσε ένα σάπιο μήλο, ζητώντας του να του το πουλήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η παρουσίασή του τον έκανε να αλλάξει άποψη και να τον προσλάβει, με τον συγκεκριμένο σήμερα να αποτελεί το… βαρύ χαρτί της επικοινωνιακής ομάδας της επιχείρησης.

«Συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να επανεκκινήσω τη διαδικασία πρόσληψης», τονίζει ο Grant. «Αν θέλετε να μετρήσετε τις δυνατότητες κάποιου, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να του δώσετε μια πρόκληση που είναι πραγματικά μέρος της δουλειάς και να παρακολουθήσετε πώς τη χειρίζεται. Αυτό που έμαθα από αυτή την ιστορία δεν ήταν μόνο ότι έπρεπε να τον δω σε δράση για να μετρήσω τις δυνατότητές του», είπε ο Grant και καταλήγει: «Έπρεπε επίσης να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία».

Περισσότερες ειδήσεις

«Αυτό είναι το πιο σημαντικό στοιχείο σε μια συνέντευξη» – Ο CEO της Olipop εξηγεί

Μην στείλεις άλλο βιογραφικό πριν διαβάσεις αυτό — Το πιο σύνηθες «αυτογκόλ» της πλειοψηφίας

Red flags και «φάουλ» στον χώρο εργασίας – Ποιες μικρές λεπτομέρειες αναζητούν οι CEOs για να βρούνε «διαμάντια»

Σχετικά Άρθρα