MENU

Κων. Κυρανάκης: Στο «τραπέζι» το σχέδιο απαγόρευσης βαρέων οχημάτων στον Κηφισό

«Μετράμε ήδη με drones την ακριβή αποτύπωση του προβλήματος, πόσα κυκλοφορούν και πόσο χώρο πιάνουν», τόνισε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών

Στην αποκάλυψη ότι η κυβέρνηση έχει θέσει επί τάπητος το σχέδιο απαγόρευσης βαρέων οχημάτων από τις 7 έως τις 10 το πρωί στον Κηφισό, προχώρησε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας στο Action 24.

«Μετράμε ήδη με drones την ακριβή αποτύπωση του προβλήματος, πόσα κυκλοφορούν και πόσο χώρο πιάνουν» τόνισε ο αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, συμπληρώνοντας πως: «Τα πλεονεκτήματα είναι προφανή: Λιγότερα οχήματα εκείνες τις ώρες στον Κηφισό και την Αττική οδό. Τα μειονεκτήματα είναι ότι ακριβώς πριν και ακριβώς μετά θα δημιουργείται πάλι κυκλοφοριακό έμφραγμα».

Εύκολο να το κάνουμε μέχρι τις 7:00, το δύσκολο κομμάτι έρχεται μετά τις 10:00 – Δεν έχουν κάτι να ανησυχούν οι εργαζόμενοι των τρόλεϊ

«Στον δήμο Αθηναίων το ωράριο τροφοδοσίας λέει 9:00 με 21:00. Είναι εύκολο να το κάνεις μέχρι τις 7:00 αν υπάρχει συνολική συνεργασία. Το δύσκολο είναι μετά τις 10:00 να διαχειριστείς ένα κυκλοφοριακό έμφραγμα με πολλά οχήματα ταυτόχρονα. Εγώ είμαι υπέρ του να το δοκιμάσουμε αλλά όταν ζητάς από επιχειρήσεις να έχουν υπάλληλο τα ξημερώματα, αυξάνουν το κόστος και πού θα το μετακυλήσουν; Στο ράφι. Είναι μια λύση αλλά πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τον κόσμο τι συνέπειες θα φέρει» συμπλήρωσε ο κ. Κυρανάκης.

Σημείωσε, επίσης, ότι «την Κυριακή ξεκίνα το ξήλωμα των καλωδίων τρόλεϊ από το κέντρο του Πειραιά μια περιοχή που έχει πυκνό δίκτυο και προκαλεί πλείστα προβλήματα. Σκεφτείτε ότι το τραμ που είχε σχεδιαστεί να καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά δεν γίνεται γιατί μπλέκονται οι γραμμές. Στις γραμμές των τρόλεϊ που καταργούνται, αντικαθίστανται με ηλεκτρικά λεωφορεία. Με το κόστος που γλιτώνουμε για κάθε δυο τρόλεϊ μπορούμε να αποκτούμε τρία ηλεκτρικά λεωφορεία. Θα ακολουθήσει το κέντρο της Αθήνας και θα κρατήσουμε ορισμένες ευθείες. Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν κανονικά στα λεωφορεία και στα εναπομείναντα τρόλεϊ, δεν έχουν κάτι να ανησυχούν»

Ανακοίνωσε, τέλος, ότι «στις 11 Δεκεμβρίου ανοίγει ξανά το μετρό Θεσσαλονίκης. Αυτό που δεν έχει συνειδητοποιήσει κανείς είναι ότι από τον Μάρτιο θα πηγαίνεις με το μετρό από τη μια άκρη της Θεσσαλονίκης στην άλλη».

Περισσότερες ειδήσεις

Logistics κατά νέου ΚΟΚ: «Άδικες και μη εφαρμόσιμες οι κυρώσεις στα βαρέα οχήματα»

Διχάζει κυβέρνηση και αντιπολίτευση η διάθεση ηλεκτρικών λεωφορείων στους αναδόχους συγκοινωνιακού έργου στην περιφέρεια

Κ. Κυρανάκης: Βελτιωμένη η συχνότητα των δρομολογίων στις γραμμές του Μετρό, αλλά δεν αρκεί

Σχετικά Άρθρα