MENU

Φορτηγά βαρέων μεταφορών Κίνας: Στόχος η «διείσδυση» της ηλεκτροκίνησης έως και 50% σε βάθος τριετίας

Οι λόγοι της απόφασης αυτής αφορούν αφενός τη μείωση του κόστους των μεταφορών και αφετέρου τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα

Την άνοδο της ηλεκτροκίνησης και στα φορτηγά βαρέων μεταφορών έχει κυκλώσει η Κίνα, καθώς το Πεκίνο ενεργοποίησε την Κυριακή (18/5) ένα οικοσύστημα επόμενης γενιάς για την ανταλλαγή μπαταριών των εν λόγω οχημάτων, με τον στόχο να είναι η «διείσδυση» των μπαταριών EV σε ποσοστό ακόμα και 50%.

Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της ευρύτερης προσπάθειας για τον μηδενισμό του αποτυπώματος άνθρακα στον τομέα των μεταφορών.

Η εναρκτήρια τελετή για την προώθηση του αναφερόμενου προγράμματος φιλοξενήθηκε από την Ένωση Επικοινωνιών και Μεταφορών της Κίνας (CCTA), αλλά και τον κολοσσό παραγωγής μπαταριών CATL στην πόλη Ντατόνγκ της κινεζικής επαρχίας Σανσί, με έμφαση στον διπλό στόχο της μείωσης του κόστους της μεταφοράς φορτίων, αλλά και της υλοποίησης των στόχων μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης η CATL παρουσίασε το μοντέλo μπαταρίας της #75, αλλά κι ένα σασί οχήματος πολλαπλών σεναρίων για την τοποθέτηση μπαταρίας, υποσχόμενη το χαμηλότερο κόστος κύκλου ζωής ανά τονοχιλιόμετρο, αλλά και υψηλά στάνταρτ ασφάλειας.

Η εταιρία υποστήριξε ότι τα φορτηγά που χρησιμοποιούν το σύστημά της εξοικονομούν 0,62 γιουάν (περίπου 7,7 σεντς του ευρώ) ανά χιλιόμετρο, σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά, με το ποσό αυτό της εξοικονόμησης να φτάνει στα 60.000 γιουάν (περίπου 7.442 ευρώ) ετησίως, για τα φορτηγά μεταφορών που διανύουν μεγάλες αποστάσεις.

Σχετικά Άρθρα