MENU

Μεγάλος στόχος της BYD ο διπλασιασμός των ευρωπαϊκών της πωλήσεων – Χρονικό ορόσημο η λήξη του 2026

«Μέχρι το τέλος του 2025, θα είμαστε παρόντες με 1.000 σημεία πώλησης στην Ευρώπη και το επόμενο έτος αυτό θα διπλασιαστεί», δήλωσε η ευρωπαϊκή CEO της εταιρείας, Maria Grazia Davino

Σε διπλασιασμό των ευρωπαϊκών της πωλήσεων μέχρι το τέλος του επόμενου έτους στοχεύει η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, BYD, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.

«Μέχρι το τέλος του 2025, θα είμαστε παρόντες με 1.000 σημεία πώλησης στην Ευρώπη και το επόμενο έτος αυτό θα διπλασιαστεί», δήλωσε η Maria Grazia Davino, περιφερειακή διευθύνουσα σύμβουλος για την Ευρώπη στην BYD, σε εκδήλωση στη Φρανκφούρτη. «Σύμφωνα με τους επιτυχημένους ανταγωνιστές, πρέπει να υπάρχει διαρκής και στενή επαφή με τους ευρωπαίους πελάτες», πρόσθεσε.

Προσεχώς εργοστάσιο στην Ουγγαρία, το πρώτο στην Ευρώπη

Η BYD έχει μια «μακροπρόθεσμη στρατηγική εντοπισμού» για την Ευρώπη, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ήδη παρούσα σε 29 αγορές, τόνισε η Davino, δείχνοντας το εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας που πρόκειται να ανοίξει σύντομα στην Ουγγαρία, το πρώτο της στην ήπειρο. Επιπλέον, η BYD σχεδιάζει ένα δεύτερο εργοστάσιο στην Τουρκία και ζυγίζει επίσης μια τρίτη μονάδα παραγωγής στην Ευρώπη, με την Ισπανία να αναδεικνύεται ως κορυφαίος υποψήφιος.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της BYD υπερτριπλασιάστηκαν σε 80.807 οχήματα τους πρώτους εννέα μήνες του 2025 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αφού η αυτοκινητοβιομηχανία άρχισε να πουλά plug-in υβριδικά καθώς και πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

«Η τοπική προσαρμογή σε μια ώριμη περιοχή όπως η Ευρώπη είναι ένα πολύ σημαντικό έργο. Απαιτεί γνώση, αφοσίωση, επενδύσεις και πόρους σε όλα τα επίπεδα», ολοκλήρωσε η Davino.

Περισσότερες ειδήσεις

Ηλεκτροκίνηση: Σταθερά σε ανοδική τροχιά οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη – Αύξηση 5,9% τον Ιούλιο

BYD: Η κινεζική «απειλή» που κατακτά την Ισπανία με ηλεκτρικά 10.000 ευρώ φθηνότερα από VW και Peugeot

Xiaomi: Φέρνει τα πρώτα της ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη το 2027 – Πώς σκοπεύει να ανταγωνιστεί BYD και Xpeng

Σχετικά Άρθρα