Όταν ο μέσος επιβάτης ακούει για νυχτερινές διαδρομές σε λεωφορείο, τότε σίγουρα η πλειοψηφία διακατέχεται από τον… φόβο που προκαλούν οι στριμωγμένες θέσεις, από τον χώρο που καταλαμβάνουν οι αποσκευές και από τους κραδασμούς που μπορεί να προκαλούνται στο εκάστοτε όχημα λόγω των ανώμαλων δρόμων.
Η ελβετική εταιρεία, Twiliner, ωστόσο, έρχεται να παρουσιάσει κάτι διαφορετικό, κάτι καινοτόμο: Με τα νέα της πολυτελή λεωφορεία και αρχής γενομένης από τον Νοέμβριο, η εταιρεία θα προσφέρει δυο νυχτερινές διαδρομές: Τη Ζυρίχη-Βασιλεία-Λουξεμβούργο-Βρυξέλλες-Ρότερνταμ-Άμστερνταμ και τη Ζυρίχη-Χιρόνα-Βαρκελώνη.
Κάθε λεωφορείο χωράει 21 επιβάτες, 18 στην κορυφή και τρεις κάτω, με ανακλινόμενα καθίσματα που μετατρέπονται σε κρεβάτια, επιτρέποντας άνετη μετακίνηση. Τα λεωφορεία θα περιλαμβάνουν επίσης τουαλέτες, wifi, ηλεκτρικές πρίζες και έναν ιδιωτικό χώρο για τους επιβάτες να αλλάζουν ρούχα και να περιποιούνται πριν αποβιβαστούν.
Πόσο «πάει» ένα εισιτήριο
Τα λεωφορεία, όπως αναφέρει το Time Out, θα λειτουργούν αρκετές φορές την εβδομάδα, αλλά η Twiliner ανακοίνωσε ότι αυτό σύντομα θα προσαρμοστεί ανάλογα με τη ζήτηση. Στην πραγματικότητα, ο CEO της Twiliner, Luca Bortolani, ελπίζει ότι αυτά τα πολυτελή λεωφορεία θα λειτουργούν καθημερινά μέχρι το επόμενο έτος, στοχεύοντας σε ταξίδια που στηρίζονται στις αρχές της βιωσιμότητας ή σε όσους αποστρέφονται τα αεροπλάνα.
Ακούγεται πολύ ωραίο, όμως η τιμή ίσως… ξενίσει σε αρκετούς, αφού ένα απλό εισιτήριο από τη Ζυρίχη στις Βρυξέλλες πιθανότατα θα σας κοστίσει 180 ευρώ. Γιατί; «Προσφέρουμε ένα μοναδικό προϊόν», δήλωσε ο Bortolani στο VRT NWS. «Ο αριθμός των επιβατών είναι περιορισμένος, αλλά χρειαζόμαστε δύο οδηγούς ανά διαδρομή. Θα μπορούσαν επίσης να επιλέξουν το τρένο, αλλά το τρένο είναι επίσης ακριβό και τα νυχτερινά τρένα έχουν συνήθως υπεράριθμους επιβάτες» συμπλήρωσε.