Δεν αναμένεται να είναι πολλές οι αυτοκινητοβιοΗ Nissan μειώνει την παραγωγή στο «βαρύ χαρτί» της λόγω έλλειψης τσιπ από τον προμηθευτή της – energodromio.grμηχανίες που θα διατηρήσουν σοβαρές επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με μελέτη που επικαλείται το Reuters, καθώς οι απόψεις σχετικά με τα οφέλη που θα έχει ο κλάδος, διίστανται.
Μέχρι το 2029, συγκεκριμένα, μόλις το 5% των αυτοκινητοβιομηχανιών θα διατηρήσει ισχυρή αύξηση των επενδύσεων σε τεχνητή νοημοσύνη, από πάνω από 95% σήμερα, δήλωσε η εταιρεία τεχνολογικών ερευνών Gartner στην έκθεσή της για τις προβλέψεις του 2026 για τον κλάδο.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες με ισχυρά θεμέλια λογισμικού, ηγεσία με γνώσεις τεχνολογίας και «συνεπή πολύ μακροπρόθεσμη εστίαση στην τεχνητή νοημοσύνη» αναμένεται να προχωρήσουν, εμβαθύνοντας ενδεχομένως ένα ανταγωνιστικό χάσμα τεχνητής νοημοσύνης.
Η Volkswagen και άλλοι κατασκευαστές παλαιού τύπου, γνωστοί εδώ και καιρό για τις δεξιότητες μηχανικής και όχι λογισμικού, μάχονται για να καλύψουν τη διαφορά με νέους ανταγωνιστές που βασίζονται στην τεχνολογία, όπως η Tesla και BYD
Πολλές παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν, αλλά τα εσωτερικά εμπόδια και οι ξεπερασμένες νοοτροπίες τις κρατούν πίσω, δήλωσε στο Reuters ο αναλυτής της Gartner, Pedro Pacheco. Η επιτυχία απαιτεί από τις εταιρείες να γίνουν «ψηφιακοί» οργανισμοί, εξαλείφοντας τα εσωτερικά εμπόδια και δίνοντας προτεραιότητα στην τεχνολογία στα υψηλότερα επίπεδα, συμπεριλαμβανομένων των άμεσων γραμμών αναφοράς των ηγετών λογισμικού στους CEOs, είπε ο Pacheco. «Μια εταιρεία που δεν είναι εξαιρετική στο λογισμικό… αναπόφευκτα θα δυσκολευτεί», κατέληξε.
Περισσότερες ειδήσεις
Η Nissan μειώνει την παραγωγή στο «βαρύ χαρτί» της λόγω έλλειψης τσιπ από τον προμηθευτή της
Ρομπότ… τροχονόμος στην Κίνα — Ο AI “Hangxing No.1” ρυθμίζει κυκλοφορία και εντοπίζει παραβάσεις